Gjest wannabe fast bruker Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Hvor ofte har du kontakt med din kjæreste? En gang om dagen? Mange ganger om dagen? Annen hver dag? Hvordan holder dere kontakt? Mail, Telefon, SMS? Jeg bor i samme by som min kjæreste og synes han tar altfor lite kontakt mellom hver gang vi møtes. Ekkelt å "tvinge" ham til å ta kontakt med meg hvis det ikke faller ham naturlig. Men jeg trives ikke sånn som vi har det nå. Råd? Trøst? Erfaringer?
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Wow,jeg foler det virkelig paa AKKURAT samme maate som deg. Han vet aldrihva han skal gjore neste dag,og jeg ser han kanskje annenhver dag. Vil ikke mase paa han men er ofte deppa og graater ofte pga.han gjoer meg usikker. Av og til virker det som han ikke vil ha meg,selv om han sier daglig at han er glad i meg.hjelp oss? Er det saanne forhold gutter liker aa ha?Kanskje vi jenter forventer for mye
Gjest gjesta Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Er samboere, ser hverandre hver dag. Er sammen nesten hver dag. Noen sms og av og til msn kontakt iløpet av dagen. Hvor ofte tar han kontakt? Hvor ofte ønsker du?
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Bare kjæreste foreløpig. Jeg er i en travel eksamenstid, så nå ser jeg han max en gang pr. uke, og rekker egentlig ikke savne han mye (det er nok verre med han...) Vi sender noen SMS om morgenen og på ettermiddagen, og snakkes på telefonen på kvelden. Det er jo bare midlertidig det er slik, men jeg har stort behov for å være alene når jeg virkelig strever med noe (for ikke å miste konsentrasjonen).
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 Wow' date='jeg foler det virkelig paa AKKURAT samme maate som deg. Han vet aldrihva han skal gjore neste dag,og jeg ser han kanskje annenhver dag. Vil ikke mase paa han men er ofte deppa og graater ofte pga.han gjoer meg usikker. Av og til virker det som han ikke vil ha meg,selv om han sier daglig at han er glad i meg.hjelp oss? Er det saanne forhold gutter liker aa ha?Kanskje vi jenter forventer for mye [/quote'] Dette høres utrolig mye ut som noe jeg kunne skrevet selv om min forrige-forrige ex. Han gjorde meg så sinnsykt usikker. Min siste ex derimot ringte meg hver dag, gjerne fler ganger uten å tilogmed virke kvælende.. Men hva med å ta kontakt selv? Vet dette er lettere sagt enn gjort, da jeg aldri turte å ringe snill-ex (vi kaller han det) fordi stygge-ex hadde ødelagt meg med måte å reagere på å ta kontakt, holde hender, kose... ja alt mulig! Så ikke la han ødelegge deg iallfall ved å gjøre deg usikker, da ville jeg iallfall tatt en lang og alvorlig og kjedelig prat med han:) Enten forbedrer han seg ellers får du gå. Vet det høres enkelt ut, men er så utrolig kjipt når enkelte tar kjærestene sine for gitt!
Gjest Graut Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 stygge-exer og snille exer, forrrige-forrige-forrige snille ex, og forrige-forrige stygge ex. Begynner å bli rimelig uoversiktelig da.
Gjest Formosiss Skrevet 6. mai 2005 #7 Skrevet 6. mai 2005 Jeg bor i Oslo; han i Gjøvik. Vi ser hverandre mer eller mindre hver eneste helg (torsdag -> søndag), enten er han her eller jeg er hos ham. I tillegg snakker vi via internett hver eneste dag, sender noen SMSer og ringes litt nå og da (han er ikke av den pratsomme typen, og er ikke vidre glad i telefonen, så det blir mest jeg som snakker og han som sier "hm", "ha", "ja" og "nei" - med enkelte innslag av "pus", "klomp" og "going" )
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #8 Skrevet 6. mai 2005 stygge-exer og snille exer, forrrige-forrige-forrige snille ex, og forrige-forrige stygge ex. Begynner å bli rimelig uoversiktelig da. høhø skjønte dette her! Ok snille-ex= forrige ex, stygge-ex= forrige-forrige ex gud jeg forvirrer meg selv!
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2005 #9 Skrevet 6. mai 2005 det kunne gå flere dager uten at jeg og min forrige kjærste snakket med hverandre, jeg synes det var litt rart, men man kan ikke tvinge noen til å ta kontakt heller
Rio Skrevet 6. mai 2005 #10 Skrevet 6. mai 2005 Å være i et forhold hvor man er usikker er da ikke noe særlig! Jeg er sammen med bestevennen min, og vi har vel mye kontakt, selv om vi bor flere timer fra hverandre. Ringer ikke hver dag, men det går i sms, mail, msn. Om det blir litt mye så plukker vi opp de signalene og roer litt ned osv. Nå er det ca en mnd til jeg ser han.
Gjest Martin Skrevet 6. mai 2005 #11 Skrevet 6. mai 2005 Litt på siden kanskje, men jeg og kona mailer hele dagen fra våre jobber. Går sikkert 7-8 mailer fram og tilbake, der vi diskuterer, avtaler diverse ting og skriver handleliste. Og noen ganger krangler pr mail!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #12 Skrevet 6. mai 2005 Godt å høre at det er flere av oss!! Jeg sitter her på en fredag kl 1415, og har en halvveis avtale m typen i kveld. Jeg har tatt masse initiativ i det siste, og vil vente til han tar kontakt. Aner ikke hvaslags planer han har i helga, og vi bor i samme by... Skjønner veldig godt at du blir usikker og frustrert.
Caramba Skrevet 6. mai 2005 #13 Skrevet 6. mai 2005 Kjenner meg igjen fra et tidligere forhold, vi hadde også så lite kontakt at jeg ble veldig usikker. Det ble da også slutt etterhvert. Da jeg ble sammen med min nåværende samboer, så var det noe helt annet. Vi hadde (og har) kontakt flere ganger hver dag, og planla alle møter i god tid. Synes ikke du skal finne deg i å måtte sitte oppå telefonen og vente på at han skal ta kontakt i siste øyeblikk. Det er litt respektløst av ham når han holder deg på pinebenken på den måten.
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2005 #14 Skrevet 6. mai 2005 kjenner meg igjen i det dere skriver. jeg ble også usikker,og etterhvert begynte jeg å ta mindre kontakt selv.
Alterna Skrevet 6. mai 2005 #15 Skrevet 6. mai 2005 Vi treffes daglig, og sover som regel sammen hver natt, selv om klokka kan bli både 4-5-6 før han kommer hjem. vi bor i samme by, og av og til går vi en tur på cafe etter at jeg er ferdig på jobb eller hjem til han. og så kommer han hjem til meg på natta. det er helt greit, siden jeg vet at han er kjempeglad i meg og seriøs, og bruker så mye tid han får til med meg, selv om vi vanligvis ikke har lørdags og fredagskvelder sammen fordi han har så mye å gjøre m jobben osv osv. likevel, den tida vi har sammen, veier opp for all ventingen og vi har det stort sett fint sammen og jeg villa ikke bytta ut dette med noenting! det er bare å se fremover, det vil jo ikke for alltid være slik. Se det fra den positive siden, du får masse tid til deg selv samtidig, og ting trenger ikke å gå for fort frem. man blir iallefall ikke lei av hverandre! sånne ting som at han vil ta meg med på ferie til familien sin, og at han vil kjøpe hund sammen og alt det andre fine han gjør og sier, gjør iallefall meg trygg på forholdet. :rosasmil:
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #16 Skrevet 6. mai 2005 Kjenner meg utrulig godt igjen i det du skriver. Er også veldig usikker og synes dette begynner å tære på mine krefter. Vi har det kjempe fint de dagene vi er sammen, og vi ser hverandre ca 3 ganger pr. uke. Ikke hver dag jeg får melding av han heller, som oftest er det jeg som må skrive først, og det begynner jeg å bli lei av, så nå vil jeg vente til han skriver. Jeg hvet egentlig ikke om et slikt forhold har noe framtid, jeg vil ha en kjæreste som støtter meg, en jeg kan dele gleder og sorger med og ikke minst en som er der for meg. Merker humøret mitt er veldig svingende for tiden, slitsomt å gå rundt å tenke på dette forholdet hele tiden.
AUF Skrevet 6. mai 2005 #17 Skrevet 6. mai 2005 Vi ser hverandre max hver 14.dag. Men snakker sammen på msn hver dag. det veksles nok endel sms'er om dagen også. Og vi snakkes på telefon nesten hver dag.
Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #18 Skrevet 7. mai 2005 Jeg har en samboer så vi ser hverandre hver dag Dette er første gangen jeg bor med en mann. Jeg har hatt en del kjærester..og jeg synes det er mye bedre å ha en samboer. Da slipper du å tenke på...hvor lenge er det siden jeg så han, hvorfor ringer han ikke, hva holder han på med. Jeg tenkte litt sånn når jeg hadde kjæreste som jeg ikke bodde sammen med. Har det mye bedre nå
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #19 Skrevet 7. mai 2005 Jeg har en samboer så vi ser hverandre hver dag Dette er første gangen jeg bor med en mann. Jeg har hatt en del kjærester..og jeg synes det er mye bedre å ha en samboer. Da slipper du å tenke på...hvor lenge er det siden jeg så han, hvorfor ringer han ikke, hva holder han på med. Jeg tenkte litt sånn når jeg hadde kjæreste som jeg ikke bodde sammen med. Har det mye bedre nå Me too!
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #20 Skrevet 8. mai 2005 Jeg er i avstandsforhold og ser gutten min kanskje 1 helg annenhver mnd. Vi snakker sammen 1- 2 ganger på tlf. per dag og har gjort det i et år nå. Sett bort fra skyhøye telefonregninger går det kjempe fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå