snoren Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Hei, er en utrolig overfladisk jente her som lurer på om noen av dere som har født tidligere og gått gjennom denne post partum hårtapsperioden som kan anbefale noen produkter man kan bruke for å stoppe hårtap. Bruker nisim, men var bare 2 mnd siden fødsel og mister ikke noe spesielt mye enda.. noen tips og erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 Det går ikke an å stoppe det siden det er hormonelt 😊 Anonymkode: dbc3d...815 1
Christina2000 Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 Prøv Nisim! Funket som bare det på meg. Jeg er også veldig sensitiv til hormonelle forandringer, men hårtapet stoppet etter en uke når keg brukte Nisim shampo og gel extract. De selger produktene på apoteket. Håper det ordner seg for de som skulle oppleve hormonelt hårtap😊 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Christina2000 skrev (På 26.2.2022 den 7.08): Prøv Nisim! Funket som bare det på meg. Jeg er også veldig sensitiv til hormonelle forandringer, men hårtapet stoppet etter en uke når keg brukte Nisim shampo og gel extract. De selger produktene på apoteket. Håper det ordner seg for de som skulle oppleve hormonelt hårtap😊 Man kan ikke stoppe dette. Håret går inn i en annen vekstfase. Under graviditeten går den inn i en vekstfase som gjør at man mister mindre hår, men denne fasen varer bare så måneder måneder, så vil håret falle av. Ingen tilskudd eller sjampo vil fikse på dette. Den sjampoen virker mot testosteronassosiert hårtap som er noe helt annet. Anonymkode: 6233c...bbf 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå