-Fisken- Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Noen som har lest dette? I KKs blad; Kropp, har de en artikkel som de kaller bikini Dietten. Med uthevet skrift, står det: " Du trenger ikke bruke hele sommeren på å bli kvitt viterreservene. Med denne oppskrfiten kan du gå ned 4 kg på en uke, og få en kickstart på ned-i-vekt-prosjektet." Denne dietten har dagsmeny som består av mellom 500-1000 kalorier. Ble skikkelig sjokka da jeg leste denne artikkelen! Altså, for det første går man ikke ned mer enn 0,5-1 kg fett i uken, så her mister man muskelmasse. For det andre vil denne dietten føre til nedsatt forbrenning. Den inneholder også ganske lite proteiner. Nei, for noe tull! Har sendt en mail til KK og klagd på dette.
Theo Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Har ikke lest det, men det er jo ypperlig "propaganda"; så får de solgt alle de neste numrene dette året også, som alle også handler om hvordan man slanker seg. Dette selger selvfølgelig fordi folk ikke slanker seg RIKTIG, og i så måte er det jo flott for KK å feilinformere. Bra du sa i fra, Fisken.
Saeria Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 :o Er det mulig! Synes sånne artikler ikke skulle vært lov. (eller kommet med en liten advarsel. Denne metoden anbefales ikke, da den faktisk ikke er bra for kroppen din ) Synes det er kjempebra at du sa fra! Tror jammen jeg skal sende en liten klage selv. Jo flere som klager, jo større lys bør det gå opp for dem.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 :Synes det er kjempebra at du sa fra! Tror jammen jeg skal sende en liten klage selv. Jo flere som klager, jo større lys bør det gå opp for dem. Jeg skal også sende en klage. Etter mye tabu blir det nå endelig snakket om anoreksi og bulimi og hvor skadelig det er, og så kommer slike slanketips i et "seriøst" ukeblad??? Jeg oppfordrer ALLE til å bli med på klagestorm til KK. Slike holdninger som de fremmer, er ingen tjent med.
Gjest Daniella_ Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Lurer på om noen "går på" den dietten der jeg? :klø: sender en klage jeg også.
-Fisken- Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2005 Lurer på om noen "går på" den dietten der jeg? :klø: sender en klage jeg også. Jeg håper virkelig ikke det. Det skrev jeg i mailen også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå