Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et spørsmål til de som har hatt samfunnsvitenskapelig metode som dag og skjønner hva jeg snakker om😅

Jeg trenger tips til et tema jeg kan undersøke, noen som har tips å komme med? 

Anonymkode: 8683c...3cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et spørsmål til de som har hatt samfunnsvitenskapelig metode som dag og skjønner hva jeg snakker om😅

Jeg trenger tips til et tema jeg kan undersøke, noen som har tips å komme med? 

Du kan forske på måkers parringsrituale, sengeliggende pasienter og decubitus, eller på hvilken måte samfunnet påvirker individers valg.

Som du skjønner ville det vært nyttig å vite innen hvilket fagfelt du befinner deg

Anonymkode: 5a08a...5b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja klabert😅 Økonomisk-administrative fag. 

Som du kanskje skjønner så har jeg ikke startet på faget enda og er fortsatt i villrede. Tenkte bare jeg skulle få en jump start på neste års pensum

• Liker 1
Skrevet

Mener du tema å undersøke i form av noe du selv kan undersøke gjennom kvantitativ/kvalitativ metode til en fremtidig oppgave, eller tema som i noe pensum vil omhandle?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal finne frem til et tema jeg kunne tenke meg å undersøke, men ikke faktisk gjøre det. Bare svare på mange spørsmål ang dette temaet, slik som «hva er undersøkelsens nøkkelbegreper» «hva vil være undersøkelsens setting, og hvordan vil du samle inn dataene»

Så det jeg trenger hjelp med her er å finne eksempler på temaer og mulige problemstillinger

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja klabert😅 Økonomisk-administrative fag. 

Som du kanskje skjønner så har jeg ikke startet på faget enda og er fortsatt i villrede. Tenkte bare jeg skulle få en jump start på neste års pensum

Åh guri der kan jeg ikke noe som helst, sorry. Håper noen kloke sjeler kan gi deg noen tips. Liker folk som gløtter litt på pensum før semesteret starter :) 

Skrevet
På 14.7.2019 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Åh guri der kan jeg ikke noe som helst, sorry. Håper noen kloke sjeler kan gi deg noen tips. Liker folk som gløtter litt på pensum før semesteret starter :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...