TrekStar Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Jeg ser litt, men ikke helt klart. Jeg har minus 3.00 i klarhet, og er nærsynt. Noen ganger kan ting virke litt tåkete, men vanligvis greier jeg meg bare fint. Men bortsett fra det, så hender det at jeg sanndrømmer når folk blir født eller dør. 1
Gjest Familytree Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 5 minutter siden, TrekStar skrev: Jeg ser litt, men ikke helt klart. Jeg har minus 3.00 i klarhet, og er nærsynt. Noen ganger kan ting virke litt tåkete, men vanligvis greier jeg meg bare fint. Men bortsett fra det, så hender det at jeg sanndrømmer når folk blir født eller dør. Wow sammen her. Jeg sanndrømmer når folk blir dør noen ganger
TrekStar Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Just now, Augustotejerina said: Wow sammen her. Jeg sanndrømmer når folk blir dør noen ganger Ser du demoner også, jeg mener slike sorte silhouetter, eller skygger som går intill veggene?
Gjest Familytree Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 8 minutter siden, TrekStar skrev: Ser du demoner også, jeg mener slike sorte silhouetter, eller skygger som går intill veggene? Ja, som omgir personen som skal dø
TrekStar Skrevet 15. juli 2019 #7 Skrevet 15. juli 2019 (endret) On 7/15/2019 at 6:27 AM, Augustotejerina said: Ja, som omgir personen som skal dø Du tenker på aura nå? Endret 17. august 2019 av TrekStar
Gjest Familytree Skrevet 15. juli 2019 #8 Skrevet 15. juli 2019 Ahh! Jeg lurte alltid på hva meningen var. Tusen takk😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå