~Goldie~ Skrevet 13. juli 2019 #1 Del Skrevet 13. juli 2019 (endret) Hvordan få valp fra Kroatia til Norge? evt Serbia til Norge? Jeg har frem til 24. Juli på meg og skal innom Serbia da jeg reiser derifra. Jeg trenger hjelp tips og råd! Endret 13. juli 2019 av ~Goldie~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Del Skrevet 13. juli 2019 Du bør ikke ta dem med hjem. Slike importerte bikkjer drar med seg all mulig dritt som kan smitte. Om du virkelig er så engasjert får du organisere et hjem til den der nede. Anonymkode: afab7...ca0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #3 Del Skrevet 13. juli 2019 Du må bevise at du har hatt hunden i ditt eie og under din kontroll i 6 mnd minimum. https://www.mattilsynet.no/dyr_og_dyrehold/import_og_eksport_av_dyr/import_av_kjaledyr_og_konkurransedyr/Import_av_gatehunder/krav_for_innforsel_av_gatehunder_er_strammet_inn.31136 Anonymkode: f6885...0a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #4 Del Skrevet 13. juli 2019 Ikke gjør det! Det er egoistisk og det har blitt advart mot å gjøre det i mange år. Ta hensyn til dyr og mennesker i Norge! Anonymkode: 8bae5...1ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå