AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Det virker som det blir flere og flere hvert år. Hva tror du? Kommer du til kaste deg over trenden eller ? Anonymkode: ba8b9...6e7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 Nei, nei og nei. Har aldri fulgt trender. Anonymkode: 33610...d03 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 Nei, jeg følger ikke trender, jeg er nemlig ingen sau
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #4 Skrevet 14. juli 2019 Trodde ikke det var trendy lenger jeg. Anonymkode: ac078...ced 2
Tøytigern Skrevet 14. juli 2019 #5 Skrevet 14. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det virker som det blir flere og flere hvert år. Hva tror du? Kommer du til kaste deg over trenden eller ? Anonymkode: ba8b9...6e7 Du er sikker på at det ikke bare er du som har begynt å legge merke til det, da? For noen trend er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #6 Skrevet 14. juli 2019 Jeg håper da virkelig ikke det. Jeg synes tatoveringer er usexy. Digger menn som har selvtillit for kroppen sin som den er. Anonymkode: 7f354...a27 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #7 Skrevet 14. juli 2019 Det er stygt og harry og kommer aldri til å bli en greie. Og når folk eldes, huden blir slapp, blekket er ikke like klar heller og det blir bare en tåkete sammenflytning på armene, nei det er stygt som faen. Anonymkode: 0c8b4...f29 5
Darkrobin27 Skrevet 14. juli 2019 #8 Skrevet 14. juli 2019 Fuck no.. Har bedre ting å gjøre en og herme hva andre gjør.. Om andre vil gjøre det, peis på, kunne ikke brydd meg mere, har ingenting med meg å gjøre. Om jeg skal ta en tattovering, så tar jeg en fordi jeg vil ha og fordi jeg har tenkt lenge på det, ikke for og være med på moroa.. Har en tattovering, og det er den eneste jeg skal ha.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #9 Skrevet 14. juli 2019 Nei. Jeg vurderer å investere i aksjer i firmaer som lager kosmetiske lasere. Det blir god butikk når alle skal fjerne de gyselige tatoveringene sine. Anonymkode: ccb07...9b5 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #10 Skrevet 14. juli 2019 Jeg ser ikke på den som en trend. Holder selv på med en sleeve. Jeg selv syns det er pent. Jeg selv liker det på meg. Jeg syns selv at en bra tatovering er pent. Jeg syns også det er hysterisk morsomt med de som skal kritisere folk med tatoveringer og si "HAHA du kommer til å angre JEG syns IKKE det ER pent!!"..... Ja, for jeg tatoverte meg for å imponere deg og ja, jeg bryr meg så jævlig om hva du syns..... Jeg blir så brydd av slikt, for noen mennesker tror de er mer relevante enn de faktisk er. Dette gjelder da spesifikt stygge kommentarer. Fine kommentarer er jo bare koselig, samtidig syns jeg generelt at kommentarer på tatoveringene er litt til bry noen ganger, for det er ærlig talt ikke så spesielt. Det er bare tatoveringer. Det er bare min kropp. Klart det er mange som kommer til å angre. Folk flest skjønner ikke hva de driver med. En tatovering varer resten av livet og å få den fjernet 100% er nærmest umulig. Man kan ta så mye laser man vil, men der vil sannsynligvis være igjen et arr. Huff, på jobben er der ei søt jente på 18 år som kom til meg her en dag og sa at hun hadde tatovert seg. Jeg klarte ikke være begeistra. Hun hadde tatt en svær tatovering som gikk fra ribbebeinet og nedover til låret. Helt normal, fin og søt jente som hører på mainstream musikk og kler seg som absolutt alle andre. Jeg så aldri for meg at hun kunne tatovere seg. Nå er det jo blitt mainstream å tatovere seg, og det er så synd. Jeg liker ikke at jeg blir likestilt med de som bare tatoverer seg på moro og fordi de syns det er kult. Noen tenker rett og slett ikke over at det er en livslang forpliktelse til kroppskunst. For meg har det alltid hørt en viss "stil" til dette med tatoveringer. Jeg forbinder tatoveringer med rock og metal. Jeg syns ikke det er det man kan kalle "tøft", men det viser en røffhet, maskulinitet. Samtidig syns jeg tatoveringer er feminint på noen, Kat Von D er i mine øyne langt ifra maskulin for eksempel, selv om hun har maaange. Jeffree Star er jo superfeminin. Jeg mener at ikke alle kler tatoveringer. Jeg syns jeg selv kler tatoveringer, og har hørt det sååå mange ganger. Husker ei kristen, konservativ gammel dame. Hun så på meg og så sa hun "jeg syns det er forferdelig stygt når jenter tatoverer seg men du skjønne, du kler det". Det var gøy! Har fått mange komplimenter, og spesielt av den eldre garde. Har jobbet på sykehjem i 10 år, og de digger det. Det skulle man aldri trodd. Bestefar er min største fan, han syns jeg er kjempe tøff, og han mener jeg må gjøre hva jeg vil med meg selv så lenge det gjør meg lykkelig. Tenk om alle hadde hatt slike holdninger dere! Sant skal sies, jeg forstår at folk ikke liker det, men jeg forstår ikke folks sin trang til å uttrykke sin misnøye. Hadde jeg hatt en datter og hun kom som 18 åring og sa hun ville tatovere seg, så hadde jeg definitivt bedt henne om å vente. Jeg hadde anbefalt henne å vente til hun er ordentlig moden og til hun har reflektert over det noen år, gjerne til hun er i midten av 20 årene. Samme gjelder en eventuell sønn. Jeg mener man skal tenke nøye og lenge over livslange forpliktelser, enten det er tatoveringer, barn, giftermål eller andre ting.. Har en kollega på jobb som spurte meg om jeg ikke har tenkt over hvordan det vil se ut når jeg blir gammel. Jeg himla med øynene og rista på hodet. Tror hun tok hintet. Folk gjør mye rart mot kroppen sin som ikke anses som attraktivt av alle. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor hvite nordmenn reiser til syden og blir 20 nyanser brunere.. Jeg syns ikke det er pent, men folk må få gjøre som de vil, jeg blander meg ikke i hva de gjør med kroppen sin? Altså, det sier ganske mye om dere som skal kritisere enn det gjør om oss som har tatoveringer. Dere driter dere litt ut, og det viser at dere er relativt overfladiske. Det er ikke en fin ting å være overfladisk, det er et negativt personlighetstrekk og når jeg velger mine venner og kjærester blir de overfladiske og frekke luka ut. Ytringsfrihet og å si sin mening er helt ok, men du går vell ikke opp til noen som er overvektig og sier til de at de må slanke seg? Du går ikke opp til noen og sier at du ikke syns de kledde den kjolen, så de bør gå å skifte? Nei... Tenkte det. Fjoo, dette ble langt! Sikkert noen som tror jeg ble krenka men er ikke slik. Viktig å forklare litt hva man mener, åpne for litt refleksjon og andre synspunkt. Belyse litt, tilføre andre kunnskap om et emne de snakker høyt om men vet lite/ingenting om. Man er ganske smart og lur om man åpner hodet for flere meninger og synspunkt enn sine egne, og om man er åpen til sinns og snill.. Åh, livet blir så mye bedre! Anonymkode: d99f1...bf2 6
Gjest Blondie65 Skrevet 14. juli 2019 #11 Skrevet 14. juli 2019 Altså: Jeg synes selv - på meg (!) - ikke noe om sleeve eller hele leggen tatovert. Men hvorfor skal jeg synes noe om hva andre gjør? Synes du sleeve er greien - kjør på. Dine armer - ditt liv.
Ullvott Skrevet 14. juli 2019 #12 Skrevet 14. juli 2019 Moten pendler jo, og nå har digre, mange og prangende tatoveringer blitt så vanlig at ingen reagerer på dem lenger. Derfor tipper jeg pendelen svinger tilbake til enkle, få, små eller ingen synlige tatoveringer igjen. Jeg tror (les: håper) vel ikke kinesiske tegn og tribals kommer tilbake med det første, men de siste par årene har jeg sett stadig flere utrolig «enkle» ensfargede strektatoveringer. De setter krav til presisjonshåndverk, men er veldig elegante.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #14 Skrevet 14. juli 2019 8 minutter siden, Ullvott skrev: Moten pendler jo, og nå har digre, mange og prangende tatoveringer blitt så vanlig at ingen reagerer på dem lenger. Derfor tipper jeg pendelen svinger tilbake til enkle, få, små eller ingen synlige tatoveringer igjen. Jeg tror (les: håper) vel ikke kinesiske tegn og tribals kommer tilbake med det første, men de siste par årene har jeg sett stadig flere utrolig «enkle» ensfargede strektatoveringer. De setter krav til presisjonshåndverk, men er veldig elegante. Det går litt i bølger. For en del år siden var slike svaler populære (enkle og svarte, uten noen detaljer, bare omriss), samt stjerner. Så ble roser ekstremt populært, mange som har en rosa på skuldra tatovert. Å tatovere navnet til barnet sitt har vært populært lenge. Kroner og diamanter var også populært på et tidspunkt. Anonymkode: d99f1...bf2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #15 Skrevet 14. juli 2019 Jeg synes tatoveringer kan være fint på mange, og ingenting er tøffere enn en feminin jente med sleeve. Jeg tror imidlertid ikke jeg ville kledd det selv. Både fordi jeg tror det kan bli for "hardt" i forhold til min hudtone, og fordi jeg allerede ser litt maskulin ut med brede skuldre og laidback holdning. Tatoveringer i tillegg tror jeg ville vært litt i overkant. Helt enig i at det er merkelig hvorfor fork bryr seg så mye om andres kropper. Hva så om noen angrer? Hva så om ikke alle synes det ser pent ut? Det er et valg personen med tatoveringen har tatt, og det går ikke utover noen andre. Irriterer meg også over folk som er superivrige på å kommentere andres overvekt. Kan ikke folk fokusere på seg selv, først og fremst? Anonymkode: 51722...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #16 Skrevet 14. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er stygt og harry og kommer aldri til å bli en greie. Og når folk eldes, huden blir slapp, blekket er ikke like klar heller og det blir bare en tåkete sammenflytning på armene, nei det er stygt som faen. Anonymkode: 0c8b4...f29 Gamlehjemma om 40 år: Hjelpepleier må være med Markus på 90 som skal friske opp sleeven😂 eller de får tattovør som kommer innom onsdager😄 Anonymkode: c01c8...d6f 2
Husholdning1 Skrevet 14. juli 2019 #17 Skrevet 14. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg vurderer å investere i aksjer i firmaer som lager kosmetiske lasere. Det blir god butikk når alle skal fjerne de gyselige tatoveringene sine. Anonymkode: ccb07...9b5 Det blir det. Nevn gjerne navn om du kjenner til slike børsnoterte selskaper.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #18 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gamlehjemma om 40 år: Hjelpepleier må være med Markus på 90 som skal friske opp sleeven😂 eller de får tattovør som kommer innom onsdager😄 Anonymkode: c01c8...d6f Hahaha digger det! Anonymkode: d99f1...bf2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #19 Skrevet 14. juli 2019 Rart at folk tror at huden deres er finere som skrukkete, tynn og gammel uten tattovering enn med..Man set ikke verden med en 18-årings blikk når man er 58.. Anonymkode: 87a4f...43d 1
herzeleid Skrevet 14. juli 2019 #20 Skrevet 14. juli 2019 Nei. Om noen år kommer disse tatoveringene til å være ca. like inn som "tramp-stamp" er i dag, og de som investerer i bedrifter som driver med fjerning av tatoveringer sitter antagelig veldig godt i det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå