Gå til innhold

Havregrøt med sjokolademelk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen prøvd å lage havregrøt med sjokomelk før? Jeg liker havregrøt og lager den oftest med vann (i mikroen) fordi det er ikke alltid jeg har melk. Når jeg har melk bruker jeg litt melk og litt vann, og da blir den jo bedre. Så lurte jeg på om det hadde blitt litt sjokoladesmak hvis jeg bruker sjokomelk. Kanskje halvparten vann/melk og andre halvparten sjokomelk, eller bare sjokomelk.

Hva tror dere? Det kan bli kvalmt, men det kan bli godt også eller?

Anonymkode: 1c328...9c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Havregrøt med sjokomelk høres bare helt feil ut 😋

Skrevet

Prøv, og gi oss rapport!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, KittyNose skrev:

Havregrøt med sjokomelk høres bare helt feil ut 😋

Ja, enig i at det høres feil ut. :P Men synes det høres litt godt ut også.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Guppy88 skrev:

Prøv, og gi oss rapport!

Skulle gjerne gjodt det, men har ikke sjokolademelk nå.

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne prøv og kom med tilbakemelding. Jeg liker ikke havregrøt, men skulle gjerne gjort det 😅 sjokolade gjør jo «alt» bedre 😄

Anonymkode: c9102...c98

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

..

Endret av middagshøyden
Skrevet

Det er sånn amrikanere finner på 🙂 så går sikkert bra det. Fikk fløte med sjokosmak i kaffen jeg. Det var ikke godt men... 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, alltid presis skrev:

Havregrøt med sjokolade/kakao er ganske vanlig, det. Bare google, det er mange treff. :) 

Åh, nå skal jeg google for det visste jeg ikke. Trodde det var som ostesmørbrød med brunost, egentlig så kvalmt at ingen egentlig gjør det.

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er sånn amrikanere finner på 🙂 så går sikkert bra det. Fikk fløte med sjokosmak i kaffen jeg. Det var ikke godt men... 

Det er sant, de har mange rare kombinasjoner av alt mulig og det er ikke alltid like apetittelig synes jeg, hehe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe særlig...

Synes sjokomelk er best iskald og bar.

Men du kan jo alltids prøve. 

Anonymkode: 11526...650

Skrevet

Har ikke helt troen. Men å blande inn kakaopulver mens man koker grøten fungerer veldig fint og blir godt! 🙂

• 1 måned senere...
Skrevet

det beste er å lage havregrøt på vann/mandelmelk/soyamelk/havremelk på vanlig måte også ha favorittsjokoladen din (for eks. smarties eller non stop) oppi når den er varm og la det smelte inn. blir veldig søtt og nesten som en dessert, men ja utrolig godt! 😍 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...