Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva minstelønn til vernepleiere med 5 års annsinitet kommunalt ansatt er etter tariffoppgjøret 2019? Jeg syns selv jeg har så lite. 400 000 i grunnlønn? Etter tariffoppgjøret skal jeg vel ha mer enn det? 

Anonymkode: 0409f...da8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter de siste lønnsforhandlingene er det en garantilønn på 430000 ved fem års ansiennitet for KS-området (fra 01.07.19). Eventuelle turnustillegg og rekrutteringstillegg kommer oppå dette igjen. 

Anonymkode: e84d0...077

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter de siste lønnsforhandlingene er det en garantilønn på 430000 ved fem års ansiennitet for KS-området (fra 01.07.19). Eventuelle turnustillegg og rekrutteringstillegg kommer oppå dette igjen. 

Anonymkode: e84d0...077

Tusen takk for svar. Hvem kontakter man egentlig for å gå dette ordnet? Og skjønner du fra når man skal få dette? Såg nemlig at jeg plutselig hadde gått opp litt i juli, men under 10 000 kr. Som jo er helt merkelig? 

AnonymBruker
Skrevet

Send en epost til fagforeningen din hvis det er noe du lurer på angånde jobb og ikke vet hvor du skal henvende deg. :)

Anonymkode: 1acfb...460

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja tenkte på det, men kanskje leder er første steg å gå? :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan også snakke med lederen din. Dette oppgjøret var veldig sølete fra KS sin side og iverksettingsvedtaket kom sent i juli, så det er ikke sikkert at oppgjøret pr 01.07 er kjørt enda, men at det kommer i høst med en etterbetaling. Trolig har du kun nå fått det generelle tillegget pr. 01.05. Så leder burde ha fått informasjon fra HR/Lønn.

Anonymkode: 9060d...1e3

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenkte på det, men kanskje leder er første steg å gå? :)

Ja, du kan ta det opp med leder eller lønnsansvarlig. :)

Anonymkode: 1acfb...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...