Gå til innhold

Swap forsikring. Hvor ærlig skal man være?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har swap abonnement med swap forsikring som vil si at ved skade, tap eller whatnot får jeg ny tlf mot en egenandel på 1000kr. Inne på "meld skade" på Telenor sin side står det "beskriv hva som skjedde" 

Jeg har knust skjerm, knust bakside og hakk i 2 av hjørnene samt på siden av tlf grunnet at tlf har gått i bakke et par ganger de sist 6 mnd. Skal jeg være såpass ærlig å si "tlf mistet gjentatte ganger i bakken, dette har resultert i knust/ripet skjerm både forann og bak." Eller må man finne på en mer "godkjent" grunn for å få gjennom forsikringen? 

Anonymkode: 4b0c2...1b4

AnonymBruker
Skrevet

Les kontrakten du har signert

Anonymkode: 93797...3f1

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre som har erfaring med dette?  Jeg spør jo, fordi jeg ikke vil få et "nei dette er ikke noe forsikringen dekker" svar

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen andre som har erfaring med dette?  Jeg spør jo, fordi jeg ikke vil få et "nei dette er ikke noe forsikringen dekker" svar

Og da vurderer du å lyve om hva som skjedde? :klo: 

Anonymkode: c782a...c19

Skrevet

Du trenger ikke lyve. Sålenge man ikke venter mer enn 12 måneder fra skaden oppsto med å melde det inn er det godkjent

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal prøve å få det dekt igjennom forsikringen så bør du fortelle sannheten, det er ikke verdt å bli tatt for forsikringsvindel bare for å spare noen kroner. 

Anonymkode: 6c2d0...bc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...