AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Jeg har swap abonnement med swap forsikring som vil si at ved skade, tap eller whatnot får jeg ny tlf mot en egenandel på 1000kr. Inne på "meld skade" på Telenor sin side står det "beskriv hva som skjedde" Jeg har knust skjerm, knust bakside og hakk i 2 av hjørnene samt på siden av tlf grunnet at tlf har gått i bakke et par ganger de sist 6 mnd. Skal jeg være såpass ærlig å si "tlf mistet gjentatte ganger i bakken, dette har resultert i knust/ripet skjerm både forann og bak." Eller må man finne på en mer "godkjent" grunn for å få gjennom forsikringen? Anonymkode: 4b0c2...1b4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 Les kontrakten du har signert Anonymkode: 93797...3f1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #3 Skrevet 13. juli 2019 Ingen andre som har erfaring med dette? Jeg spør jo, fordi jeg ikke vil få et "nei dette er ikke noe forsikringen dekker" svar Anonymkode: 4b0c2...1b4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #4 Skrevet 13. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen andre som har erfaring med dette? Jeg spør jo, fordi jeg ikke vil få et "nei dette er ikke noe forsikringen dekker" svar Anonymkode: 4b0c2...1b4 Og da vurderer du å lyve om hva som skjedde? Anonymkode: c782a...c19
puffy123 Skrevet 13. juli 2019 #5 Skrevet 13. juli 2019 Du trenger ikke lyve. Sålenge man ikke venter mer enn 12 måneder fra skaden oppsto med å melde det inn er det godkjent
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #6 Skrevet 13. juli 2019 Hvis du skal prøve å få det dekt igjennom forsikringen så bør du fortelle sannheten, det er ikke verdt å bli tatt for forsikringsvindel bare for å spare noen kroner. Anonymkode: 6c2d0...bc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå