Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Så en reklame for en Nivea mascara på tv i stad. Husker ikke hva den het, men den skulle gi masse volum. Tror "etuiet" var vridd på en måte. Vet dere hvem jeg mener? Har du i tilfelle testet den? Hva synes du?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Hu dama i den reklamen har jo falske vipper! Man ser det helt tydelig!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Falske vipper tror jeg de bruker i alle mascara reklamer..
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Mascarareklamer er bildemanipulering til det ypperste. Jeg har lest at de i slike tilfeller ofte bruker bildebehandlingsprogrammer der de kopierer og limer inn modellens egne vipper. Den samme teknikken brukes visst for å reklamere for volumprodukter til håret.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 Syntes nå den så tørr og klumpete ut på reklamen, jeg.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Nei, nå står ikke verden til påske, altså! Hva skal man stole på hvis man ikke kan stole på reklamer på TV??
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Eh, jeg føler meg ganske så sikker på at man faktisk får sånne vipper som de man ser i reklamen. Hvorfor skulle de si at man får finere vipper enn hva man faktisk ender opp med? Er vel villedende reklame det... Og det er nok ikke lov. Så jeg tror vi alle trygt kan stille opp foran landets kjøpesentre i morgen tidlig klokken 10 og vandre ut igjen med vipper alle kvinner i resten av verden vil misunne oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå