AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #41 Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, Jytte skrev: I alle dager da? Hva er problemet? Ja, hva i alle dager? Jeg sa til deg at de stedene du anbefalte er ikke resturanter, men billig spisesteder, noe som blir feil når det står klart og tydelig i hi at hun er ute etter middelsprisa resturanter, du kom med to linker for å bevise at de stedene du nevnte først er middel prisa, jeg har sett på begge linkene INGEN av de spisestedene på Grønland står på listene. Hadde du linka den uten å sitert meg hadde vært noe annet. Og det ts spurte om. Og Ikke "bevis". Anonymkode: 8c6cc...93a
Inwe Skrevet 16. juli 2019 #42 Skrevet 16. juli 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Indirekte ja. Anonymkode: 8c6cc...93a OK, da beklager jeg. Jeg mente nemlig ikke at du tok feil, kun at jeg har en helt annen opplevelse enn deg.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #43 Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, Inwe skrev: OK, da beklager jeg. Jeg mente nemlig ikke at du tok feil, kun at jeg har en helt annen opplevelse enn deg. Den er god, vi har lov å ha andre meninger/opplevelser Anonymkode: 8c6cc...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå