Jytte Skrevet 15. juli 2019 #21 Del Skrevet 15. juli 2019 På 13.07.2019 den 18.03, AnonymBruker skrev: Sara har mye vegetarretter: http://www.cafesara.no/ http://www.oregano.no/restauranter/oslo/vegeta-vertshus/ Anonymkode: 82dea...e75 Ja, maten er god på cafe sara, det glemte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #22 Del Skrevet 15. juli 2019 Akkurat nå, Jytte skrev: Ja, maten er god på cafe sara, det glemte jeg. Og middel prisa.. Anonymkode: 8c6cc...93a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 15. juli 2019 #23 Del Skrevet 15. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og middel prisa.. Anonymkode: 8c6cc...93a Ja, og godt miljø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 15. juli 2019 #24 Del Skrevet 15. juli 2019 På 13.07.2019 den 18.00, Måneskinn skrev: Noen som har gode tips? Skal ut å spise med venner på mandag, hvorav en er vegetar. Jeg trenger et middels prisnivå. Cafe Sara har både vegetar og serverer kjøtt- og fiskeretter. Prisen er middels. De har en fin bakgård der man kan sitte ute og kose seg hvis været er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #25 Del Skrevet 15. juli 2019 Veldig mange «normale» restauranter har et godt tilbud for vegetarianere nå. Hanami på Tjuvholmen har vegetarsushi Olivia på Aker Brygge, Tjuvholmen, Østbanehallen og Bogstadveien (4 forskjellige) har alle gode pizzaer for vegetarianere. Mahayana asian diner ved Stortinget/National har vegetarmat (for eksempel vegetar tempura og vegetar chop souy) Peppes har haoullipizza 😍 Max burger, McDonalds og Burgerking har alle hamburgere for vegetarianere nå 👍🏼 Ellers vil jeg anbefale Hare Krishna på Colosseumsenteret på Majorstua. Er mer som en café med kun én rett hver dag (middagsmat). Jeg kaller det indisk-norsk fusion 😂 De gjør indiske vrier med norske grønnsaker. Anbefales! Anonymkode: 90310...6a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #26 Del Skrevet 15. juli 2019 Akkurat nå, Jytte skrev: Ja, og godt miljø. Enig Anbefaler p sitte i bakgården, 250 kr for en hovedrett og en brus, koslig atsomsvære, serveretører som kommer til de, de andre du har gitt tips til ville jeg sammenlignende Mcdonalds, med mye flere folk. Ben Redikk er ok, kjenner ikke til Nazit og Rust, funky fresh (variende mat) monsoon (variende mat, men kan være veldig godt), vil du spise på koslig steder med middelspris, så er disse jeg anbefaler, de lager maten til deg, og er ikke buffet som er sittet i disken hele dagen, man kan spørre om mildere/sterkere mat, og det er koslig å sitte der, det er resturanter (billig restuantert, men forrtsatt ikke restuant), ikke billig spisesteder hvor man hiver i så som så mat på 15 min og haster videre, de andre stedene kan man sitte å nyte maten, og kanskje sitte liten stund med en drikke, spesielt på cafe sara som både er bar og restuant, det er kjempe kos på kafe sara og god mat, anbefales på det sterkeste. Og ute i bakgården Anonymkode: 8c6cc...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #27 Del Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange «normale» restauranter har et godt tilbud for vegetarianere nå. Hanami på Tjuvholmen har vegetarsushi Olivia på Aker Brygge, Tjuvholmen, Østbanehallen og Bogstadveien (4 forskjellige) har alle gode pizzaer for vegetarianere. Mahayana asian diner ved Stortinget/National har vegetarmat (for eksempel vegetar tempura og vegetar chop souy) Peppes har haoullipizza 😍 Max burger, McDonalds og Burgerking har alle hamburgere for vegetarianere nå 👍🏼 Ellers vil jeg anbefale Hare Krishna på Colosseumsenteret på Majorstua. Er mer som en café med kun én rett hver dag (middagsmat). Jeg kaller det indisk-norsk fusion 😂 De gjør indiske vrier med norske grønnsaker. Anbefales! Anonymkode: 90310...6a6 Enig, uten om Olivia og peppes. Anonymkode: 8c6cc...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #28 Del Skrevet 15. juli 2019 På 13.7.2019 den 18.00, Måneskinn skrev: Noen som har gode tips? Skal ut å spise med venner på mandag, hvorav en er vegetar. Jeg trenger et middels prisnivå. Vegeta/vega finnes ikke lengre. Anonymkode: 8c6cc...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. juli 2019 #29 Del Skrevet 15. juli 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: exen liker det stedet, jeg not so much, sist gang jeg spiste var det godt, men kald mat, andre gang falt sushien fraværandre... Anonymkode: 8c6cc...93a OK, aldri opplevd det selv, ikke engang da foodora kom syklene med det i vinter var maten kald. Spørs jo selvsagt litt hva man bestiller da mye av maten deres skal være kald i utgangspunktet. Prøvde sushien første gang på lørdag (vegan versjonen) den satt godt sammen. Men som sagt kun prøvd veganrettene og aldri hatt med meg noen som spiser noe annet dit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #30 Del Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, Inwe skrev: OK, aldri opplevd det selv, ikke engang da foodora kom syklene med det i vinter var maten kald. Spørs jo selvsagt litt hva man bestiller da mye av maten deres skal være kald i utgangspunktet. Prøvde sushien første gang på lørdag (vegan versjonen) den satt godt sammen. Men som sagt kun prøvd veganrettene og aldri hatt med meg noen som spiser noe annet dit. Jeg har opplevd det flere ganger både med mat og drikke ("milk"shakene deres). Jeg ser at de har fått anmelder på både tripadivisor og yelp på det samme, synes det er synd, for når det er bra så er det utrolig bra, men vi ga opp når vi aldri visste hva fikk. Btw, maten på Funky Fresh er vegansk, og kun vegansk 😄 Så det gjør det extra dumt.. Anonymkode: 8c6cc...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. juli 2019 #31 Del Skrevet 15. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd det flere ganger både med mat og drikke ("milk"shakene deres). Jeg ser at de har fått anmelder på både tripadivisor og yelp på det samme, synes det er synd, for når det er bra så er det utrolig bra, men vi ga opp når vi aldri visste hva fikk. Btw, maten på Funky Fresh er vegansk, og kun vegansk 😄 Så det gjør det extra dumt.. Anonymkode: 8c6cc...93a Drikke kan jeg heller ikke uttale meg om, da jeg nesten alltid drikker øl når jeg spiser ute. Fantastisk øl på tap der også. Merkelig at vi har så forskjellig oppfatning, lenge siden du har vært der? Ikke alt for lenge siden vi oppdaget steder nemlig. Funky fresh har jeg vært på flere ganger utrolig god mat, nordvegan er også bra 😊 er mest glad i asiatisk da, så blir ofte det isteden og har ikke funnet så mye bra asiatisk vegan mat her. Mye bedre i utlandet, gleder meg til Oslo er på samme nivå 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #32 Del Skrevet 15. juli 2019 7 minutter siden, Inwe skrev: Drikke kan jeg heller ikke uttale meg om, da jeg nesten alltid drikker øl når jeg spiser ute. Fantastisk øl på tap der også. Merkelig at vi har så forskjellig oppfatning, lenge siden du har vært der? Ikke alt for lenge siden vi oppdaget steder nemlig. Funky fresh har jeg vært på flere ganger utrolig god mat, nordvegan er også bra 😊 er mest glad i asiatisk da, så blir ofte det isteden og har ikke funnet så mye bra asiatisk vegan mat her. Mye bedre i utlandet, gleder meg til Oslo er på samme nivå 😄 Så du mener at alle de som har skrevet rewievs på yelp og tripadvisor og inkludert meg ta feil fordi du ikke har opplevd det? Anonymkode: 8c6cc...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. juli 2019 #33 Del Skrevet 15. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at alle de som har skrevet rewievs på yelp og tripadvisor og inkludert meg ta feil fordi du ikke har opplevd det? Anonymkode: 8c6cc...93a Har jeg sagt du tar feil? Jeg sa bare at jeg ikke har opplevd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #34 Del Skrevet 16. juli 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange «normale» restauranter har et godt tilbud for vegetarianere nå. Hanami på Tjuvholmen har vegetarsushi Olivia på Aker Brygge, Tjuvholmen, Østbanehallen og Bogstadveien (4 forskjellige) har alle gode pizzaer for vegetarianere. Mahayana asian diner ved Stortinget/National har vegetarmat (for eksempel vegetar tempura og vegetar chop souy) Peppes har haoullipizza 😍 Max burger, McDonalds og Burgerking har alle hamburgere for vegetarianere nå 👍🏼 Ellers vil jeg anbefale Hare Krishna på Colosseumsenteret på Majorstua. Er mer som en café med kun én rett hver dag (middagsmat). Jeg kaller det indisk-norsk fusion 😂 De gjør indiske vrier med norske grønnsaker. Anbefales! Anonymkode: 90310...6a6 Hva er haoulli? Anonymkode: f483a...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #35 Del Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er haoulli? Anonymkode: f483a...31d Det er en type ost som er veldig i vinden om dagen. Den stekes og kan brukes som kjøtterstatning. Veldig godt! Jeg pleier å grille det og ha det ved siden av ris eller i pølsebrød nå på sommeren 🤤 Anonymkode: 90310...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #36 Del Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er en type ost som er veldig i vinden om dagen. Den stekes og kan brukes som kjøtterstatning. Veldig godt! Jeg pleier å grille det og ha det ved siden av ris eller i pølsebrød nå på sommeren 🤤 Anonymkode: 90310...6a6 Altså halloumi? Anonymkode: f483a...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #37 Del Skrevet 16. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er haoulli? Anonymkode: f483a...31d Beklager, halloumi 🤭 Anonymkode: 90310...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #38 Del Skrevet 16. juli 2019 23 timer siden, Inwe skrev: Indirekte ja. Anonymkode: 8c6cc...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #39 Del Skrevet 16. juli 2019 På 15.7.2019 den 14.33, Jytte skrev: Joda. Spurte ts om middels prisnivå? Jeg har lyst å si at du kan google det selv. https://www.visitoslo.com/no/spise-og-drikke/restaurant/vegetar/ Her er en link som opplyser om prisnivået: https://restaurantguiden.osloby.no/lister/veganske-vinnere Ja, det gjorde hun, og ingen av de spisestedene du nevnte står i disse to linkene. Anonymkode: 8c6cc...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 16. juli 2019 #40 Del Skrevet 16. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det gjorde hun, og ingen av de spisestedene du nevnte står i disse to linkene. Anonymkode: 8c6cc...93a I alle dager da? Hva er problemet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå