Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å ta den til jul men har egentlig ikke lyst. Hvor viktig er det å ha gode karakterer?

Anonymkode: 815c4...2de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du vet den er verdt mer hadde jeg klaget. Fikk E en gang, klaget så fikk jeg en C. Ellers hadde jeg ikke tatt den på nytt, siving får lett jobb uansett. 

Anonymkode: 959fb...fae

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket fag er det da? Hvis faget ikke er et kjernefag for studieretninga di er det vel ikke like nøye. Men likevel, en C eller D tar seg mye bedre ut på vitnemålet

Anonymkode: 56582...7e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har ambisjoner om doktorgrad og trenger bedre karakter for å få godt nok snitt; ta opp igjen faget. Hvis ikke; gå videre og konsentrer deg heller om framtidige fag. 

Anonymkode: 383cc...47e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

MOm du vet den er verdt mer hadde jeg klaget. Fikk E en gang, klaget så fikk jeg en C. Ellers hadde jeg ikke tatt den på nytt, siving får lett jobb uansett. 

Anonymkode: 959fb...fae

Da var du heldig - å klage på en E er risky business! Ut fra spørsmålet til TS regner jeg med at dette ikke er et spørsmål om klage. 

Jeg ville neppe tatt opp en eksamen jeg fikk E på. I arbeidslivet har det kun blitt spørsmål om karakterene mine én gang på snart 15 år, og det var ved opptak til PhD-program. 

Anonymkode: 73f94...372

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk tid på å ta opp det faget. Det er bare en av mange karakterer på vitnemålet ditt. Ingen bryr seg om den

Anonymkode: 7f214...dc1

AnonymBruker
Skrevet

En dårlig karakter fra eller til spiller ingen rolle. Men blir det flere av dem, så vil du nok kunne utelukke noen jobber. 

Dersom emnet er 7.5SP vil en forbedring fra E til A utgjøre 0.1 mer i snitt på et standard 300SP vitnemål.

Anonymkode: 9bb25...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...