Melian Skrevet 30. august 2002 #1 Del Skrevet 30. august 2002 Hva synes dere om Eminem sin oppførsel? Trodde det var planlagt tull jeg... eller? Ellers synes jeg det var en: Morsom åpning! Så trist med en amputert TLC.. :cry: Og bare så harry å se Guns'n'Roses igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 1. september 2002 #2 Del Skrevet 1. september 2002 Ja, måtte selvfølgelig få med meg VMA! :D Eminem overasker aldri! Ja, åpningen var bra! Lo godt! Og... kjempetrist når Tionne og Rozonda kom ut uten Lisa. TLC vært en av favoritt gruppene mine helt siden begynnelsen, så utrolig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 1. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2002 Ja, det var virkelig trist... Men jeg synes at det var fint at de ga pengene til "Lisa-fondet", en sak som hun virkelig kjempet for. Tror du at det var provosering med overlegg av eminen? Bare for å "sjokkere"? Vet ikke om han kan det lengre da men... uansett så var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 1. september 2002 #4 Del Skrevet 1. september 2002 Tror Eminem gjør mye for å prøve og sjokkere. Det er jo slik han får oppmerksomhet. Personlig syns jeg det er litt tåpelig! Så kommentarene til Moby var helt unødvendig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå