Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør du? Og er du egentlig pen under sminken...? :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ps: Kan jo svare for meg selv først... Får egentlig høre det ganske ofte.

Men det er ikke mange som vet at jeg ikke er såå fin uten sminke. Føler meg veldig naken uten mascara osv

Gjest Sukkerert
Skrevet

Får høre at jeg er pen innimellom. At jeg er søt får jeg høre ofte.

Gjest Lash
Skrevet

Joda,får jo høre det nokså ofte...Sælig av Mamma og Den Rette! :):ler:

Selv føler jeg meg ikke like pen uten sminke,men det er ikke noe problem for meg liksom...å vise meg uten sminke.

Skrevet

Nei, eg får sjelden/aldri høyre at eg er pen. :grine:

Men eg får ofte høyre at eg er søt og sjarmerande då, så eg skal ikkje klage :ler:

Skrevet

Aldri IRL. Lurer på hvorfor du. :tunge1:

Men på nettet får jeg høre det noen ganger. Mest at jeg er søt da. Bruker ikke sminke.

Skrevet

Ja det får jeg høre! Og veldig koselig er jo det =)

Gjest manic
Skrevet

Nææsj, ikke så ofte nei. Men det har da hendt :)

Er nok litt mere snasen med sminke, men hvem er ikke det? Men jeg er flott i stearinlys-belysning! :sjarmor:

Da kan jeg komme unna med mindre sminke..

Men midt på lyse dagen! Da føler jeg meg rimelig fargeløs på denne tiden av året. Blir sjovt med litt friskere farge etter hvert... nå snart forhåpentligvis :P

Gjest Spacegirl
Skrevet

Bare kjæresten som sier at jeg er pen. Men får ofte høre at jeg er søt, så jeg får vel være fornøyd med det :wink: . Bruker vanligvis lite sminke, untatt når jeg har svart hår, for da ser jeg så blass ut uten sminke. Nå har jeg rødt hår, og trenger ikke så mye sminke syns jeg.

Skrevet

Kan forresten legge til at eg ikkje brukar så mykje sminke. Varierar veldig frå dag til dag, fest eller kvardag.

Det er i alle fall ikkje sånn at folk får heilt hakeslepp når dei ser meg uten sminke :ler:

Har faktisk etpar venninder som ikkje liknar "seg sjølve" i det heile tatt når dei er uten sminke. Personlig hadde eg aldri gidda å bruke 1 time kvar dag på å male på eit ansikt som ikkje liknar meg sjølv.

Men det hadde vore kjekt å bli profesjonelt sminka og sjå kordan eg hadde sett ut en gang. :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Min kjære sier det til meg hver dag :hjerter:

da føler jeg meg litt penere ihvertfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten sier det hver dag...

Forøvrig er jeg pen uten sminke, så jeg blir alldeles rå når jeg en sjelden gang sminker meg. :kul:

Skrevet

Ja, hver dag fra mannen og barna mine og i dag sa jammen kollegaen min "...ja du som er så pen kler jo alt..." :P Veldig hyggelig å høre!

Om jeg er pen uten sminke? Vel mannen min ser ikke forskjell på meg med eller uten, men jeg synes jeg ser betraktlig bedre ut med.

Gjest *Fiona*
Skrevet

Ja, ganske ofte.

Alltid forskjell på med og uten sminke, men det kommer mer an på dagsformen. Er jeg forferdelig sliten og ikke har sminket meg på en uke er det selvsagt annerledes enn om jeg er glad og opplagtog føler meg som en million dollar.

Bruker ikke noe særlig sminke, men det hender jeg sminker meg en del hvis jeg skal ut. Kommer helt an på dagsformen. Jo mer misfornøyd med meg selv/sliten, jo mer sminke :ler: Men i mitt tilfelle betyr det litt mascara og eyeliner, har aldri brukt foundation eller noeannen maling som går rett på huden av kremer og sånt, bare av og til lys rouge/øyeskygge.

Enig i det som ble sagt her; om man sminker seg til det fullstendig ugjenkjennelige blir det jo livsfarlig å ta med seg noen hjem :ler: tenk deg nedturen dagen etter! Fallhøyden blir desto større. Bedre å være seg selv, vel, dessuten er bra utstråling ti ganger mer slående en forseggjort make up.

Skrekkscenario: allergiutbrudd, for mye søvn OG hodepine - da ser jeg ut som Frankensteins brud uansett :ler: hoven og helt ugjenkjennelig i ansiktet :o

Skrevet

Ja, ganske ofte faktisk. Alltid like koselig. :) Veksler mellom å bruke ingenting, lite og mye sminke. Kommer alt an på annledning. Synes jeg ser betraktelig bedre ut med sminke, men jeg ser ikke annerledes ut fra eller til.

Gjest Gjesta
Skrevet

Får høre det av kameratene mine middels mye... :roll:

Og jeg er ikke enig!!

Skrevet

Ofte og ofte... Men ofte nok til å ikke glemme sist gang, slik at jeg får sjokk.

Men det viktigste for meg er at jeg får høre det av de jeg er glad i. Et kompliment på byen kan også være OK, men like ofte ikke...

Skrevet

Samboeren min sier det til meg minst 10 ganger om dagen. Mamma sier det også ofte. Selv synes jeg jeg er penest med sminke.

Gjest Catwoman
Skrevet

ja, ganske ofte . Syns det er koselig, men kan også være litt pinlig faktisk, avhengig av hvem som sier det.

Og er du egentlig pen under sminken...? :tunge1:

bruker ikke sminke. :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...