AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Jeg låner kun bestevenninnen min klær og ting. Da VET jeg at jeg får alt tilbake uten å måtte mase. Andre venninner? Nope. Jeg har brent meg på det før. Vært snill og lånt vekk noe, men ikke fått det tilbake 🙄 Låner du venninner klær og ting? Anonymkode: 5ba46...9db
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 Nei, låner aldri vekk klærne mine eller andre ting.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #3 Skrevet 13. juli 2019 Nei, og det har jeg ingen interesse av heller. Har ikke samme klessmak som noen av venninnene mine, så ser ikke helt poenget. Anonymkode: 7fc02...b70
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #4 Skrevet 13. juli 2019 Nei, låner ikke ut noe. Har aldri vært et tema egentlig? Vi har jo våre egne ting, så ingen av oss har behov for å låne noe... Har jo gjerne ikke helt samme størrelse eller stil heller. Er jo selvsagt bedre for miljøet å låne en kjole feks hvis man skal i bryllup, framfor å kjøpe en ny - men ofte skal jo venninner i samme bryllup som jeg skal. Kan liksom ikke belage meg på å låne hver gang - så derfor har jeg investert i noen kjoler som jeg kan bruke igjen og igjen. Anonymkode: 217ea...aa4
Armitage Skrevet 13. juli 2019 #5 Skrevet 13. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg låner kun bestevenninnen min klær og ting. Da VET jeg at jeg får alt tilbake uten å måtte mase. Andre venninner? Nope. Jeg har brent meg på det før. Vært snill og lånt vekk noe, men ikke fått det tilbake 🙄 Låner du venninner klær og ting? Anonymkode: 5ba46...9db Nei. Har lånt til ei såkalt bestevenninne før og har da enten fått det ødelagt eller ikke igjen. Og ingen unnskyldning eller tilbud om å erstatte det etterpå. Eneste jeg låner bort til nå er mine søsken og andre i nær familie.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #6 Skrevet 13. juli 2019 Nope. Er 26 så kanskje litt derfor.? Lånte bort mer ting da jeg var yngre. Anonymkode: f2fb2...4db
SoWhat? Skrevet 13. juli 2019 #7 Skrevet 13. juli 2019 Ja, det gjør jeg. Vi låner og deler osv når det er "behov".
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #8 Skrevet 13. juli 2019 Jeg og bestevenninnen er begge lik størrelse og samme smak, så derfor er det noen ganger jeg kan låne henne en kjole eller jakke. Så får jeg låne noe av henne. Aldri noe problem å ikke få ting tilbake eller ødelagt ting. Hun stoler jeg på Anonymkode: 5ba46...9db
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #9 Skrevet 14. juli 2019 Jeg venter til jeg ikke bruker plagget mer og gir det heller vekk. Har også fått klær av både mamma og venninne. Syns det er greit, får spart mange lapper på det som jeg heller bruker på viktigere ting. Anonymkode: 8c094...489
DrueSmoothie Skrevet 14. juli 2019 #10 Skrevet 14. juli 2019 Ja det gjør jeg mer enn gjerne til mine venner. Og det går begge veier 😁👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå