AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Vil gjerne at noen forklare meg denne teksten? Betyr dette at jeg samtykker til at de sjekker meg i det nye gjeldsregistret? Eller er det kun de "vanlige" personopplysningene de registret? Ved å sende inn søknad på stillingen gir jeg samtidig samtykke til at mine personopplysninger behandles i forbindelse med nåværende og fremtidige rekrutteringsprosesser hos CHANGE, med sitt registrerte kontor Change of Scandinavia Norway AS, Kniveveien 29, 3036 Drammen. Jeg erklærer at alle personlige opplysninger som er inkludert i CVen, har blitt gitt av meg frivillig og samtykket kan tilbakekalles når som helst. Mine personopplysninger blir behandlet av CHANGE for nåværende og evt. fremtidige rekrutteringsprosesser for en periode på ett år fra datoen for innhenting av dette samtykket. I tillegg bekrefter jeg at jeg at jeg er klar over at jeg har rett til innsyn i CHANGE sin prosess, endring og sletting av mine personlige data. Jeg er også kjent med at behandling av dataene kan begrenses av meg, og at jeg har rett til å komme med innsigelser mot behandlingen så langt loven tilsier. Videre vet jeg at jeg har rett til å sende inn en klage til tilsynmyndighet. Anonymkode: 5ec0a...783
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 Står ingenting om kredittsjjekk i det du har skrevet. Les om personopplysninger og behandling og lagring av personopplysninger på datatilsynet.no. Anonymkode: e0123...59c 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 På 13.7.2019 den 10.01, AnonymBruker skrev: Vil gjerne at noen forklare meg denne teksten? Betyr dette at jeg samtykker til at de sjekker meg i det nye gjeldsregistret? Eller er det kun de "vanlige" personopplysningene de registret? Ved å sende inn søknad på stillingen gir jeg samtidig samtykke til at mine personopplysninger behandles i forbindelse med nåværende og fremtidige rekrutteringsprosesser hos CHANGE, med sitt registrerte kontor Change of Scandinavia Norway AS, Kniveveien 29, 3036 Drammen. Jeg erklærer at alle personlige opplysninger som er inkludert i CVen, har blitt gitt av meg frivillig og samtykket kan tilbakekalles når som helst. Mine personopplysninger blir behandlet av CHANGE for nåværende og evt. fremtidige rekrutteringsprosesser for en periode på ett år fra datoen for innhenting av dette samtykket. I tillegg bekrefter jeg at jeg at jeg er klar over at jeg har rett til innsyn i CHANGE sin prosess, endring og sletting av mine personlige data. Jeg er også kjent med at behandling av dataene kan begrenses av meg, og at jeg har rett til å komme med innsigelser mot behandlingen så langt loven tilsier. Videre vet jeg at jeg har rett til å sende inn en klage til tilsynmyndighet. Anonymkode: 5ec0a...783 Forstår ikke hvordan du klarer å koble dette til gjeldsregisteret ? Det som står er dette : når du sender inn søknad, oppgir du en del informasjon, f eks navn, adresse, fødselsdato, tidligere/nåværende utdanning/jobb osv. Dette bruker Change i sin behandling av din søknad. Inntil du eventuelt trekker tilbake godkjenning, beholder de disse opplysningene lagret, men kun for bruk ved rekruttering til utlyste stillinger som du evnt søker på. Om du ikke vil at de skal lagre opplysningene dine, kan du trekke tilbake godkjenningen. Anonymkode: f8b66...8c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå