Gjest Lash Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Hva tar du(om du tar noe). Hvorfor tar du det og hva hjelper det for? Har lyst til å høre...Har ikke så mye peiling på slikt. Eneste jeg tar er 2 kapsler med tran hver dag(haater fisk!)
Gjest Spacegirl Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 Jeg tar Vitamineral daglig. Inneholder de fleste av de viktigste vitaminer og mineraler. Planlegger også å begynne å ta krom-tabletter igjen (Biokrom), da disse stabiliserer blodsukkeret og fjerner søtsuget som jeg sliter med.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 jeg tar mellom 1-3 g c vit. multivit, eplecider edikk, fettsyrer daglig, prøver å huske litt antioksidanter,spirulina og urter for magen. alt kommer selvsagt fra helsekosten. det er utrolig viktig å huske å ikke kombinere tran med multivit fra dagligvare, da overdoserer du med a vit, det vil ikke skje m helsekost prod.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har en "less is more"-filosofi der jeg prøver, så godt jeg kan, å gå i meg mest mulig fra kosten. Men fordi jeg ikke klarer å spise noe særlig fet fisk, tar jeg tilskudd av omega 3-6-9 (Super Omega fra helsekost), og i tillegg tar jeg et multivitamin/mineraltilskudd som heter Spektro. Fordi jeg trener endel, burde jeg kanskje tatt tilskudd av sink og magnesium også, men så lenge alt funker utmerket, avventer jeg dette.
Arkana Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 Jeg tar tran hver dag, fordi vi ikke spiser så mye fisk. Resten regner jeg med at jeg får gjennom kostholdet.
-Fisken- Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 JEg tar b-vitamin for hud og hår, mulitvitamin for å være sikker på at jeg får i meg det jeg trenger av vitaminer og mineraler, omega-3 fordi jeg spiser lite fet fisk og kalsium fordi jeg drikker lite melk og spiser lite meieriprodukter, hadde kalsium mangel.
Theo Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Tar ikke noe nå (skal begynne igjen), men tok før Spektro og Omega-3. Spektro pga energinivået (multivitamin), Omega-3 fordi jeg ikke spiser fisk.
Gjest Aurélie Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 Jeg tar en spiseskje tran daglig før frokost, i tillegg til Møllers Dobbel-vitaminer -og Omega3, samt C-vitaminer. Er aldri syk
Gjest Catwoman Skrevet 8. mai 2005 #9 Skrevet 8. mai 2005 Jeg tar Vitamineral daglig. Inneholder de fleste av de viktigste vitaminer og mineraler. ja, men den innneholder ikke dagsdose, slik det står på pakken. Leste en test på vitamintilskudd i et helseblad (huusker ike helt hvilket) og da kom den desidert dårligst ut. Tenkte bare jeg skulle nevne det. :-) Jeg har kalsiumtabletter, b12 tabletter og bio-ballanse vitamintilskudd i skapet. Tar ikke alt av det hver dag da, da hadde det blitt for mye. Tar som regel en kalk tablett og to bio ballanse tabletter. Og så har jeg udos choice i kjølskapet, har bare ikke åpnet den enda. Jeg tar tilskudd fordi jeg roter litt med mat til tider, og da kanskje ikke får i meg alt jeg trenger gjennom kosten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå