Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor finner jeg det? Synes alle falmer ganske fort. Excellance (?) fra Lòreal er den beste jeg har prøvd, men ikke bra nok den heller. Hater å ha lyst skille!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Enig! Hårfager går for fort ut. Leter etter samme farge som deg.

Gjest Cuddly
Skrevet
Hvor finner jeg det? Synes alle falmer ganske fort. Excellance (?) fra Lòreal er den beste jeg har prøvd' date=' men ikke bra nok den heller. Hater å ha lyst skille![/quote']

Nå kommer jo ikke lyst skille av at fargen falmer fort da... ettervekst er det hvis noe som heter :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
prøv henna

Finnes det virkelig mørkbrun henna? Det visste jeg ikke..

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå kommer jo ikke lyst skille av at fargen falmer fort da... ettervekst er det hvis noe som heter :wink:

Tror nok ikke håret mitt vokser over 1cm i uka nei...

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror nok ikke håret mitt vokser over 1cm i uka nei...

Men er det bare på toppen det blir lyst da? Siden du har problemer med lyst skille..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, er kun toppen/det innerste håret som blir lyst. Sikkert fordi det kun har blitt farget en gang. Resten av håret har jo blitt farget mørkt mange ganger.

Gjest Cuddly
Skrevet

Lar du fargen sitte i toppen en god stund før du har i resten da? Lengdene trenger vel strengt tatt bare en oppfriskning.

Gjest gjest1
Skrevet

Finnes det virkelig mørkbrun henna? Det visste jeg ikke..

Ja, det finnes mørkebrun henna. Jeg har naturlig mørkt hår, og bruker det for å friske opp håret mitt. Og det er ikke noe rødt i den som i klassisk hennafarve. Prøv BodyShop.

Skrevet

Har selv brukt Excellence nr 3 (mørk brun) i en lengre periode. Synes det er en veldig god hjemmefarge.

Jeg vil anbefale å bruke fargepensel og følge instruksjonene for hår som har vært farget før. Dvs: Sett fargen i etterveksten ved hjelp av pensel (kan være fint å få hjelp), la virke i ca 20 minutter, deretter farge i resten av håret, la virke i 10 min til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...