manngjest Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 (endret) Takk for alle fine svar. Jeg har valgt å slette innlegget mitt fordi jeg fikk pratet om det jeg ønsket og nå har angsten knyttet til dette dempet seg betraktelig. Takk igjen :-) En moderator må gjerne slette tråden. Endret 13. juli 2019 av manngjest
solmåneogstjerner Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 (endret) Han virker helt normal etter det du skriver. Tror ikke det er noe her å bekymre seg for. Virker som en morsom liten fyr 😊 Hvorfor er du så nervøs? Endret 12. juli 2019 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 Ta det med ro far. Høres helt fin ut. Mange fordeler med å jobbe med autistiske barn, men medfølgende problem er jo selvfølgelig at alle ens egne barn blir gransket opp mot diagnosene. Har vært der selv på begge mine. Helt normale ungdommer i dag 😂 Anonymkode: 24d60...451 3
ingeniørfrue Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 Dette høres da helt normalt ut! Noen barn er tregere enn andre 1
manngjest Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2019 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Han virker helt normal etter det du skriver. Tror ikke det er noe her å bekymre seg for. Virker som en morsom liten fyr 😊 Takk for svar. Jeg har noen perioder innimellom hvor jeg bekymrer meg og begynner googlingen.
manngjest Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2019 Takk for støttende ord :-) Merket at jeg trengte det her jeg sitter alene i mørket på nattevakt :-D 1
solmåneogstjerner Skrevet 12. juli 2019 #7 Skrevet 12. juli 2019 1 minutt siden, manngjest skrev: Takk for svar. Jeg har noen perioder innimellom hvor jeg bekymrer meg og begynner googlingen. Etter det du skriver så er det ikke noe å bekymre seg for nå. Synes han virker helt vanlig. Ta en pause fra googling 😊
manngjest Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2019 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Etter det du skriver så er det ikke noe å bekymre seg for nå. Synes han virker helt vanlig. Ta en pause fra googling 😊 Som med så mye annet knyttet til mild angst så hjelper det og prate med andre om det for å finne ut hvor normal en tanke egentlig er. Noen ganger synes jeg det er fint å ta den samtalen anonymt 1
manngjest Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta det med ro far. Høres helt fin ut. Mange fordeler med å jobbe med autistiske barn, men medfølgende problem er jo selvfølgelig at alle ens egne barn blir gransket opp mot diagnosene. Har vært der selv på begge mine. Helt normale ungdommer i dag 😂 Anonymkode: 24d60...451 Takk for fine ord :-)
solmåneogstjerner Skrevet 12. juli 2019 #10 Skrevet 12. juli 2019 2 minutter siden, manngjest skrev: Som med så mye annet knyttet til mild angst så hjelper det og prate med andre om det for å finne ut hvor normal en tanke egentlig er. Noen ganger synes jeg det er fint å ta den samtalen anonymt Ja, bedre å snakke med andre (f eks på forum) enn å bare google og tenke alene. Men det du beskriver er ikke noe å bekymre seg over. Han virker helt frisk 😊 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #11 Skrevet 12. juli 2019 Slutt å Google diagnoser, vi har alle enkelt symptomer på div diagnoser. Utifra Google har jeg både kreft, er psykisk syk og lider av alle mulige hud sykdommer, sikkert alvorlig gikt og helvetesild også. Men jeg leser ikke om diagnoser på Google, ergo er jeg helt frisk og det feiler meg ingenting spesifikt. Anonymkode: c2ef5...6f9 1
manngjest Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #12 Skrevet 12. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å Google diagnoser, vi har alle enkelt symptomer på div diagnoser. Utifra Google har jeg både kreft, er psykisk syk og lider av alle mulige hud sykdommer, sikkert alvorlig gikt og helvetesild også. Men jeg leser ikke om diagnoser på Google, ergo er jeg helt frisk og det feiler meg ingenting spesifikt. Anonymkode: c2ef5...6f9 Jeg gjorde det hovedsaklig knyttet til meg selv før men nå har jeg overført det til min sønn. Har heldigvis en samboer som vet å si ifra når det er nok :-D 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #13 Skrevet 12. juli 2019 Løper men går ikke ennå? 🤔 Anonymkode: cce95...39f 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #14 Skrevet 12. juli 2019 Hvordan kan en som ikke kan gå løpe?? Anonymkode: d5c74...599
solmåneogstjerner Skrevet 12. juli 2019 #15 Skrevet 12. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løper men går ikke ennå? 🤔 Anonymkode: cce95...39f 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan en som ikke kan gå løpe?? Anonymkode: d5c74...599 Han mener selvsagt å krabbe fort. Løpe trenger ikke alltid å være løpe.
Gjest Familytree Skrevet 13. juli 2019 #16 Skrevet 13. juli 2019 6 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Han virker helt normal etter det du skriver. Tror ikke det er noe her å bekymre seg for. Virker som en morsom liten fyr 😊 Hvorfor er du så nervøs? Det er bra😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå