AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Synes livet er så lite spennende og kjedelig. Det går liksom aldri slik man vil og alt består seg av å ta til takke med ting. Det er mange som gjør ting men heg føler det meste blir «for stort» for meg. Anonymkode: 02b5c...01b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Jeg pleide å kjenne mye på en "det tørr jeg aldri gjøre" eller "det får jeg aldri til," enda jeg syntes livet mitt var kjedelig og innholdsløst. Men så hadde jeg et fuck-it-moment, og så gjorde jeg noe sprøtt jeg hadde lyst til å gjøre. Og så fortsatte det bare:P Jeg tror man bare må hoppe uti det, og så er det ikke "for stort" likevel:) Anonymkode: d7cc4...997
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 Litt vag tråd, savner kontekst og substans. Men for å svare på emnefeltets spørsmål: Klisjeer finnes av en grunn. Mennesker er enkle vanedyr med et sterkt konformitetsbehov. Da jeg var ung var jeg veldig fordomsfri og mente man alltid skal gi folk en sjanse og tvilen til gode, osv. osv. osv., men så vokste jeg opp. Flere og flere klisjeer gjentok seg. En sjelden gang i ny og ne dukker det opp ting/personer/situasjoner som bryter fra klisjeene, men ikke forvent at det skjer for ofte. Klisjeene og fordommer stemmer ofte alt for godt 😰 Anonymkode: 46967...3b9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt vag tråd, savner kontekst og substans. Men for å svare på emnefeltets spørsmål: Klisjeer finnes av en grunn. Mennesker er enkle vanedyr med et sterkt konformitetsbehov. Da jeg var ung var jeg veldig fordomsfri og mente man alltid skal gi folk en sjanse og tvilen til gode, osv. osv. osv., men så vokste jeg opp. Flere og flere klisjeer gjentok seg. En sjelden gang i ny og ne dukker det opp ting/personer/situasjoner som bryter fra klisjeene, men ikke forvent at det skjer for ofte. Klisjeene og fordommer stemmer ofte alt for godt 😰 Anonymkode: 46967...3b9 Men herregud så lite spennende. Er livredd for at jeg også skal bli kjedelig som mamma, og flytte ttilbake til den kjedelige trygge bygda. Nå drømmer jeg om et liv i Izmir eller noe, og noen får det jo til. Men herregud livet er jo dødskjedelig. Anonymkode: 02b5c...01b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #6 Skrevet 12. juli 2019 synes vi er så evneveike! evner ikke finne på noe nytt eller få et annet utfall enn resten av familien. Anonymkode: 02b5c...01b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #7 Skrevet 12. juli 2019 47 minutter siden, AnonymBruker said: Men herregud så lite spennende. Er livredd for at jeg også skal bli kjedelig som mamma, og flytte ttilbake til den kjedelige trygge bygda. Nå drømmer jeg om et liv i Izmir eller noe, og noen får det jo til. Men herregud livet er jo dødskjedelig. Anonymkode: 02b5c...01b Jeg har vært i Izmir:) Du kan jo kanskje starte med det, å besøke?:) Slike ting skjer jo ikke bare av seg selv, man må jofaktisk aktivt gå inn for det. Det er lett å tro at man ikke skal få det til, tro meg, det kan jeg skrive under på, men anbefaler på det varmeste å forsøke:) Går det til helsinke så har man en morsom historie å fortelle! Anonymkode: d7cc4...997 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå