Gjest Melk Skrevet 11. mai 2005 #21 Skrevet 11. mai 2005 ...Fordi han er så j**** dominerende i senga! og jeg liker ikke å prate så utrolig mye mens vi holder på! Liksom' date=' fører han deg ned så kan du liksom ikke stoppe opp og si "ok, hvis du slikker mej".... er jeg den eneste med dette problemet eller?[/quote'] Må du prate så utrolig mye da? SLIKK MEG burde da holde i masssevis. Eller enda bedre, hvisk det i øret hans en gang dere ikke har sex...
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #22 Skrevet 11. mai 2005 ...Fordi han er så j**** dominerende i senga! og jeg liker ikke å prate så utrolig mye mens vi holder på! Liksom' date=' fører han deg ned så kan du liksom ikke stoppe opp og si "ok, hvis du slikker mej".... er jeg den eneste med dette problemet eller?[/quote'] Jo da, jeg er ihvertfall en som skjønner deg veldig godt. Men dette gjelder en som man vel kan kalle elskeren min, det er ikke kjæresten min. Om han hadde vært min faste partner/kjæreste hadde jeg absolutt kunnet si at jeg ville bli slikket. Men som sagt, han er ikke det og jeg opplever det samme problemet som deg. Han er fantastisk i sengen, vet hva han gjør, er dominerende på en måte jeg liker - mer som å ta styringen. All good. MEN i løpet av alle de gangene vi har hatt sex, så har han kun slikket meg 2 ganger..og han vet at jeg nyter det da og at jeg får orgasme av det. La oss si det slik, det er ikke til å misforstå at jeg liker det. Men om det for noen av dere er naturlig med masse kommunikasjon rundt dette, er det ikke det for oss. Derfor heller ikke noe jeg har kjempe lyst til å spørre om, jeg håper og han skal gjøre det av egen vilje. Hver gang jenter her inne spør hva gutter liker, er standardsvaret, "lytt til pusten og stønningen hans".. ja, man forventer vel/håper at gutten skal gjøre det samme da. Så jeg forstår deg trådstarter, men uansett er det jo bare en løsning på 'problemet' og det er at du sier det til ham, viss ikke må du evnt vente og håpe at han gjør det selv. Men hva med å komme godt igang med forspillet/sex'en og så viske ham i øret at du ønsker å bli slikket, eller bare forsiktig dytte ham nedover? Viss han kysser deg på halsen, puppene etc, så visk at han skal dra lengre sydover - heelt til han er der du vil ha ham 8) Lykke til!!
Gjest Melvin Skrevet 11. mai 2005 #23 Skrevet 11. mai 2005 ...Fordi han er så j**** dominerende i senga! og jeg liker ikke å prate så utrolig mye mens vi holder på! Liksom' date=' fører han deg ned så kan du liksom ikke stoppe opp og si "ok, hvis du slikker mej".... er jeg den eneste med dette problemet eller?[/quote'] Uff, slike jenter som deg er slitsomme, som tror at sexlivet er en eneste stor gjettekonkurranse.
Annie Skrevet 11. mai 2005 #24 Skrevet 11. mai 2005 ...Fordi han er så j**** dominerende i senga! og jeg liker ikke å prate så utrolig mye mens vi holder på! Liksom' date=' fører han deg ned så kan du liksom ikke stoppe opp og si "ok, hvis du slikker mej".... er jeg den eneste med dette problemet eller?[/quote']Må du si det NÅR dere har sex da??? Snakker dere ikke sammen når dere ikke har sex?
Miss Angelina Skrevet 12. mai 2005 #25 Skrevet 12. mai 2005 ALTSÅ!!!! HVis du ikke kan åpne kjeften ellers til partneren din... Da skjønner jeg ingen ting, det går ann og prate sammen før man har sex!! :o Du behøver ikke og si det under akten..... Nå har du jo fått masse svar på det du spurte om, så da syns jeg du skal ta til takke med det.... også prøve noe av det som har blitt sagt her, i steden for og si: Nei han er så dominerende, han burde tenke selv... OSV Enten så forteller du han hva du har på hjerte, ellers holder du kjeft, også kan du kanskje slutte og legge inn innlegg, for det blir jo bare værre svar fra deg, uansett hva vi skriver..... Enten er du ei fjortis berte.... eller kanskje en Fjortis gutt Fordi, du kommer med så mye dumt!! Jeg forteller min partner hvordan jeg vil ha det... Han kan jo ikke vite om jeg vil bli slikket, tatt bakfra, knadd på brystene, dratt i håret, bli klemt på, eller om jeg vil ri, om vi skal ta det på soverommet,stua, kjøkkenet, lent over stuebordet..... Altså,, slike ting må man fortelle hverandre...... Prate sammen,føre en dialog ( før sexen)...... Hvis dere ikke kan det, så får dere gå hver deres vei.... For og ha en BRA komunikasjon, teller ganske MYE i ett forhold....... Det første året da jeg ble sammen med min partner(han som jeg har i dag), så var jeg ganske stille og beskjeden, og gjorde ikke noe selv, bare ventet på at han skulle gjøre ditt og datt!! Men så tok jeg meg selv i nakkeskinnet, og det var BRA for meg... Nå har jeg et utrolig himla BRA sexliv...... Ikke forvent deg at han skal vite slike ting, FORTELL HAN DET!!!!! :o :o :o
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #26 Skrevet 12. mai 2005 ALTSÅ!!!! HVis du ikke kan åpne kjeften ellers til partneren din... Da skjønner jeg ingen ting, det går ann og prate sammen før man har sex!! :o Du behøver ikke og si det under akten..... Nå har du jo fått masse svar på det du spurte om, så da syns jeg du skal ta til takke med det.... også prøve noe av det som har blitt sagt her, i steden for og si: Nei han er så dominerende, han burde tenke selv... OSV Enten så forteller du han hva du har på hjerte, ellers holder du kjeft, også kan du kanskje slutte og legge inn innlegg, for det blir jo bare værre svar fra deg, uansett hva vi skriver..... Enten er du ei fjortis berte.... eller kanskje en Fjortis gutt Fordi, du kommer med så mye dumt!! Jeg forteller min partner hvordan jeg vil ha det... Han kan jo ikke vite om jeg vil bli slikket, tatt bakfra, knadd på brystene, dratt i håret, bli klemt på, eller om jeg vil ri, om vi skal ta det på soverommet,stua, kjøkkenet, lent over stuebordet..... Altså,, slike ting må man fortelle hverandre...... Prate sammen,føre en dialog ( før sexen)...... Hvis dere ikke kan det, så får dere gå hver deres vei.... For og ha en BRA komunikasjon, teller ganske MYE i ett forhold....... Det første året da jeg ble sammen med min partner(han som jeg har i dag), så var jeg ganske stille og beskjeden, og gjorde ikke noe selv, bare ventet på at han skulle gjøre ditt og datt!! Men så tok jeg meg selv i nakkeskinnet, og det var BRA for meg... Nå har jeg et utrolig himla BRA sexliv...... Ikke forvent deg at han skal vite slike ting, FORTELL HAN DET!!!!! :o :o :o Ja, sier det sammen som deg..Altså.. Jeg er gjest over som skjønner trådstarter til en viss grad. Av alle de merkligste tingene legger inn poster på i dette forumet, så får gjest SÅ kjeft for dette! Hva i alle dager skjer, har noen våknet på feil fot liksom? Dette var i det minste ikke et useriøst spørsmål, dette er fordi om du og andre her gjør alt riktig i senga, et visst problem for trådstarter da. Da kan man gi råd og komme med synspunkter, men det er IKKE nødvendig å komme med slike skeive kommentarer og få trådstarter til å føle seg helt alene om dette problemet. Som om det er det merkligste dere noen gang har hørt, jeg vil heller påstå at dette må vel være en av de mer 'vanlige' problemene for mange, og det kan ligge mange, noen sikkert også litt dypere issues bak noe sånt. Nei, trådstarter jeg tror ikke at du er alene om dette problemet, jeg tror definitivt du kan komme over det og klare å si høyt til kjæresten din at du ønsker at han skal gjøre det. Hopp i det!
Gjest Melvin Skrevet 12. mai 2005 #27 Skrevet 12. mai 2005 Vissheten om at man ikke er alene om det, hjelper jo ikke noe særlig? Man må jo ta tak i ting som er viktig for en, ikke bare nøye seg med å vite at det er flere som har det sånn? :o Det er vel det, som er budskapet til henne fra folk her. I blant må ting sies litt konkret, og i klartekst.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #28 Skrevet 12. mai 2005 Er enig med trådstarter, hvor gøy er det å bli slikket eller sugd hvis man ALLTID må be om det? Da virker det jo ikke som om partneren vil gjøre det. Det er mye gøyere hvis partneren VIL slikke/suge for h*n VIL at du skal ha det bra. Hvis en ALLTID må be om det, så virker det jo som om h*n bare gjør det for h*n må.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #29 Skrevet 12. mai 2005 Er enig med trådstarter, hvor gøy er det å bli slikket eller sugd hvis man ALLTID må be om det? Da virker det jo ikke som om partneren vil gjøre det. Det er mye gøyere hvis partneren VIL slikke/suge for h*n VIL at du skal ha det bra. Hvis en ALLTID må be om det, så virker det jo som om h*n bare gjør det for h*n må. Gøyere????
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. mai 2005 #30 Skrevet 12. mai 2005 Er enig med trådstarter' date=' hvor gøy er det å bli slikket eller sugd hvis man ALLTID må be om det? [/quote'] Det er da et hav av forskjell mellom alltid og aldri. Hvis trådstarter forteller hva hun ønsker og han overhodet ikke tar poenget, slik at hun må spør/mase hver gang, da har hun grunn til å klage. Men før hun overhodet har sagt noe, synes jeg virkelig ikke at hun har noe å klage over.
Nelle Skrevet 12. mai 2005 #31 Skrevet 12. mai 2005 Først ville jeg lakkert neglene mine røde, eller aller helst plommerøde. Dernest ville jeg sett ham inn i øynene og uttalt den helt enkle (og banale) oppfordring (som selv den dummeste gutt forstår): - Slikk fitta mi! Deretter ville jeg ha presset de røde (eller aller helst plommerøde) neglene mine mot hodet hans, og dyttet det ned mellom bena mine. Slik at min oppfordring på ingen måte ville kunne misforståes. Om han da hadde nektet ville jeg sparket ham ut, og oppfordret ham til å heller ta seg en runk på egenhånd.
Miss Angelina Skrevet 13. mai 2005 #32 Skrevet 13. mai 2005 Til Gjest som svarte på mitt svar til trådstarter... Nå skal ikke du komme her og kjefte på meg, og si ditt og datt!! Nå svarte jeg på det trådstarter spurte om... Og jeg har svart på det trådstarter sier og forklarer selv. SÅ da har jeg kommet med mine innlegg.... JEG har ikke sagt at jeg er perfekt i senga, eller at jeg forteller min partner hele tiden. Han vet jo hva jeg ønsker. Men hvis ikke Trådstaterens partner tar et HINT... Så MÅ han/henne prate til Han/henne da!!! Så kom FAEN IKKE HER OG RAKK ned på meg :evil: Jeg har svart på hennes spørsmål, ferdig med det... Den eneste som klager på det jeg skrev er jo du!!!! Men, som sagt.... Til trådstarter... Det hjelper og prate om det Ønsker deg lykke til.......
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #33 Skrevet 16. mai 2005 :evil: for meg hørtes det ut som om han ikke bryr seg om hvordan du har det i senga... Har hatt en sånn en ja og den feilen gjør jeg ikke en gang til!
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #34 Skrevet 16. mai 2005 Vet godt hvordan du har det, mannen min slikker meg aldri! Han er ikke så veldig glad i å ta på underlivet mitt en gang. Jeg suger han ofte,veldig ofte. Har tatt det opp med han mange ganger (så det er ikke alltid det hjelper), kan ikke akkurat tvinge han heller. Si det til han en gang,f.eks under forspill (hvis du er så heldig å ha det da). Gjør han det ikke da,ta hintet; han vil ikke. Beklager brutaliteten,men sånn er det. Utrolig sårende at han ikke vil...
mrs williams Skrevet 17. mai 2005 #35 Skrevet 17. mai 2005 Hadde samme problemet, men jeg sa ifra og skal si at han har gjort jobben sin...Så jeg råder deg til å ta det opp med han!!!
Gjest Trådstarteren Skrevet 17. mai 2005 #36 Skrevet 17. mai 2005 Vel, alt var mye bedre i begynnelsen, aldri hatt så bra sex da. og han slikka et par ganger, og han sa at han digger å slikke, og han tok masse på meg, og vi hadde helt utrolige stillinger! alta var helt fantastisk! Plutselig nå, er det rutine... han vil jeg skal suge han litt, han tar litt på meg for å kjenne at jeg er våt og så, uansett hvilken posisjon vi er i, får han meg på magen og tar meg bakfra. thats it. vi har sex hver dag,(natt) og flere ganger, og det har ikke blitt mye variasjon i det siste... og i det siste har alltid jeg måttet gi og gi og gi og ta initiativ... liksom, hvis han tar initiativ, så stopper han plutselig og blir helt passiv og lar meg gjøre alt.. kanskje han gjør det med vilje... for at jeg skal bli lei...
Hu i Svingen Skrevet 17. mai 2005 #37 Skrevet 17. mai 2005 Vel' date=' alt var mye bedre i begynnelsen, aldri hatt så bra sex da. og han slikka et par ganger, og han sa at han digger å slikke, og han tok masse på meg, og vi hadde helt utrolige stillinger! alta var helt fantastisk! Plutselig nå, er det rutine... han vil jeg skal suge han litt, han tar litt på meg for å kjenne at jeg er våt og så, uansett hvilken posisjon vi er i, får han meg på magen og tar meg bakfra. thats it. vi har sex hver dag,(natt) og flere ganger, og det har ikke blitt mye variasjon i det siste... og i det siste har alltid jeg måttet gi og gi og gi og ta initiativ... liksom, hvis han tar initiativ, så stopper han plutselig og blir helt passiv og lar meg gjøre alt.. kanskje han gjør det med vilje... for at jeg skal bli lei...[/quote'] Eller kanskje han synes det er kjedelig å være den eneste som gidder å ta initiativ?
Gjest NammiNammi Skrevet 21. mai 2005 #38 Skrevet 21. mai 2005 Først ville jeg lakkert neglene mine røde, eller aller helst plommerøde. Dernest ville jeg sett ham inn i øynene og uttalt den helt enkle (og banale) oppfordring (som selv den dummeste gutt forstår): - Slikk fitta mi! Deretter ville jeg ha presset de røde (eller aller helst plommerøde) neglene mine mot hodet hans, og dyttet det ned mellom bena mine. Slik at min oppfordring på ingen måte ville kunne misforståes Dette ville tent meg noe sinnsykt. Ikke det at jeg hadde trengt en slik oppfordring, men hadde bare blitt ennå mere tent med en slik "ordre" :-) Elsker å utføre oralsex over alt på jord Til trådstarter: La vær å sug han, så kanskje det går et lys opp for han at også han må gi litt :-)
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #39 Skrevet 28. september 2006 ...Fordi han er så j**** dominerende i senga! og jeg liker ikke å prate så utrolig mye mens vi holder på! Liksom, fører han deg ned så kan du liksom ikke stoppe opp og si "ok, hvis du slikker mej".... er jeg den eneste med dette problemet eller? ← Dominerende ? Han høres mer ut som en skikkelig pudding.. En dominerende kar ville revet av deg trusa og spist musa di til du var nær ved å besvime av fryd.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #40 Skrevet 28. september 2006 Hvis du ikke tør å fortelle han det muntlig, hva med en sms, på msn eller en lapp? Du kan skrive feks at du har lyst på han og gleder deg til i kveld. Og så forteller du han hva du vil..feks et lengre vorspiel med oralsex, først du, så kan du suge han etterpå og så ønsket sex-stilling etter det igjen. Kan jo legge til et "er så deilig når du gjør det".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå