ikka2011 Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Når på året er det "Calla tid"? Når er det enklest å få tak i calla?? (hvite)
Lille smurf Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 Jeg skal ha calla i brudebuketten, og dette er ikke noe problem iflg blomsterbutikken. Gifter meg i begynnelsen av juli.
TeddyToria Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Tror callaer er nokså gjengs hele året igjennom! Ikke noe problem om sommeren, og min svigerinne hadde heller ikke problemer med å skaffe til sitt bryllup i mars...
ikka2011 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2005 var å bestilte buketten min i går.... å skal kun ha 6 kalla med sløyfe rundt...... Å ho blomsterdama sa at prisen forandrett seg fra dag til dag.... fra 39 ,- opp til 150,- synst det var masse..... må inn på mandag å be om pris.... får det fekk jeg ikke.... hadde vært greit å vite prisen på buketten nå. så jeg pulutselig ikke får sjokk når prisen kan variere på blomstene fra 234 til 900 bare får blomstene til utsalgs pris......
ikka2011 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2005 Enda et sjokk! En calla kunne koste opp til 250 til 300 kr pr stk. I slutten av juli...... huff huff... der røyk budsjettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå