Marsipan86 Skrevet 12. juli 2019 #1 Del Skrevet 12. juli 2019 Husker at jeg satt i sportsvogn, kan være falskt minne, men føles som jeg husker det så tydelig. og en gang at jeg klatret ut av sprinkelsenga. Hva er dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puff Skrevet 13. juli 2019 #2 Del Skrevet 13. juli 2019 Mener også på at jeg husket at jeg klatret ut av sprinkelsenga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. juli 2019 #3 Del Skrevet 13. juli 2019 At jeg ble født. Det var fælt, det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 13. juli 2019 #4 Del Skrevet 13. juli 2019 Husker svakt at jeg tasset rundt i den lille leiligheten og fortsatt brukte bleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. juli 2019 #5 Del Skrevet 13. juli 2019 Husker jeg sto på gulvet på soverommet og fikk rivd av meg bleia. Det var etter leggetid. Har noen glimt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 16. juli 2019 #6 Del Skrevet 16. juli 2019 At jeg klatra opp på vogna for å se på babyen som lå der. Babyen var lillebroren min. Jeg var ca 3 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 16. juli 2019 #7 Del Skrevet 16. juli 2019 Jeg lekte med papirdukker. Da var jeg tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 16. juli 2019 #8 Del Skrevet 16. juli 2019 Må være da jeg var på rikshospitalet i Oslo i 1988 da jeg var 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefriid Skrevet 16. juli 2019 #9 Del Skrevet 16. juli 2019 (endret) Obs ikke les videre hvis du er sensitiv! Danmark. Tidlig 80 tall. Et av mine første minner. Hele familien står sjokkerte og ser på en sjimpanse i et bittelite glassbur. Sjimpanse som spiser en banan, kaster opp bananen , og spiser oppkastet. Ikke veldig glad i dyrehager den dag i dag, eller sjimpanser. Elsker bananer da. Endret 16. juli 2019 av Snefriid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 16. juli 2019 #10 Del Skrevet 16. juli 2019 Husker at jeg lekte med en gutt, men han måtte flytte og da gråt jeg veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå