AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Så jeg hadde ei vennine der jeg lagde knullevideoer med ei god stund fremover i tid. Jeg er ikke venn med henne nå, men vi var rett og slett sjele venner med "benefits" har faktisk Best friend tattovering symbol av henne. Men her er spørsmålet: jeg har ikke kontakt med henne lengre.. Er det greit og enda ha filmene til personlig bruk? Filene ligger ikke ute på internetet, og det kommer de aldri til og gjøre heller. Filene ligger på min USB Som er låst inni et skap, så sjansen for at den blir tatt er ganske liten. Men hva tenker dere om dette? Anonymkode: 722ac...231
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Åh, måtte le av overskriften😂 Den gjorde jo alt bare usexy... Anonymkode: 91be2...cdf 1
kisskissbangbang Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 Jeg synes man bør slette slikt når en ikke lengre har den type forhold med vedkommende.
Darkrobin27 Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker said: Åh, måtte le av overskriften😂 Den gjorde jo alt bare usexy... Anonymkode: 91be2...cdf Nå var ikke poenget i å gjøre tittelen sexy heller Endret 12. juli 2019 av Darkrobin27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå