GÃ¥ til innhold

Hvor ofte har du sex? Jeg ble sammen med ei perfekt jente for 3 uker siden og har kun hatt sex 3 ganger😢

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge i slutten av 20 årene, jeg er mann og blitt sammen med ei kvinne som aldri vil ha sex selv om jeg spør men gir snart opp... vi har kun hatt sex 3 ganger og det var alle den første uken, så nå har vi vært sammen i 2 uker uten sex, tror ikke jeg klarer dette stort lenger 😢 

Jeg elsker ho virkelig, ho er det beste jeg noen gang har hatt, snill på alle mulige måter og vi går veldig bra sammen på alt unntatt det sexuelle. Så jeg synes dette er veldig sårt og leit, har snakket med ho om det men ikke fått et ordentlig svar på om ho har hatt dårlige partnere tidligere eller hva det kan være, får bare en unnskyldning for å slippe hver gang... 

Jeg synes det er alt for lite så tidlig i forholdet, hadde vi vært sammen i et par år så skulle jeg ikke klaget så mye, men tidligere partnere har jeg hatt sex med flere ganger pr dag de første ukene/månedene. Så er redd forholdet ikke kommer til å gå om dette ikke blir bedre 😢

Er det jeg som er for kravstor og har blitt (bortskjemt) med mye sex av de tidligere partnerne eller er 3 ganger på 3 uker mindre enn normalt ved nytt forhold? 

Jeg vil så veldig ha ho, så dette er utrolig vanskelig for meg...

Anonymkode: f5c8f...637

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg elsker ho virkelig, ho er det beste jeg noen gang har hatt,

men ikke fått et ordentlig svar på om ho

Jeg vil så veldig ha ho

Kanskje hun ikke liker å date julenissen?

download.thumb.jpg.eea639e64f5d17423fdf505ff74a97df.jpg

Anonymkode: deb3d...592

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi er begge i slutten av 20 årene, jeg er mann og blitt sammen med ei kvinne som aldri vil ha sex selv om jeg spør men gir snart opp... vi har kun hatt sex 3 ganger og det var alle den første uken, så nå har vi vært sammen i 2 uker uten sex, tror ikke jeg klarer dette stort lenger 😢 

Jeg elsker ho virkelig, ho er det beste jeg noen gang har hatt, snill på alle mulige måter og vi går veldig bra sammen på alt unntatt det sexuelle. Så jeg synes dette er veldig sårt og leit, har snakket med ho om det men ikke fått et ordentlig svar på om ho har hatt dårlige partnere tidligere eller hva det kan være, får bare en unnskyldning for å slippe hver gang... 

Jeg synes det er alt for lite så tidlig i forholdet, hadde vi vært sammen i et par år så skulle jeg ikke klaget så mye, men tidligere partnere har jeg hatt sex med flere ganger pr dag de første ukene/månedene. Så er redd forholdet ikke kommer til å gå om dette ikke blir bedre 😢

Er det jeg som er for kravstor og har blitt (bortskjemt) med mye sex av de tidligere partnerne eller er 3 ganger på 3 uker mindre enn normalt ved nytt forhold? 

Enhver har sine preferanser, men jeg og min spesielle som har vært sammen i 11 år har fremdeles sex MINST en gang i uken. Når vi først ble sammen var det snakk om 2-3 ganger pr dag. ;) Om situasjonen ble slik at vi ikke var intime mer en 1 gang i måneden så kunne dette blitt en dealbreaker for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi hu litt tid.. Stakkars hun som må være med en kåting 24/7... Å ha dame handler ikke bare om å pule..

Anonymkode: e6878...0e5

• Liker 11
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kanskje hun ikke liker å date julenissen?

download.thumb.jpg.eea639e64f5d17423fdf505ff74a97df.jpg

Anonymkode: deb3d...592

Takk! Jeg ville anbefalt å legge fra deg ordet «ho» som ikke en gang eksisterer. Kanskje det vil hjelpe ;)

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Nonchalant skrev:

Takk! Jeg ville anbefalt å legge fra deg ordet «ho» som ikke en gang eksisterer. Kanskje det vil hjelpe ;)

Fyren skriver åpenbart på dialekt, og ho er definitivt er ord på munnlig og skriftlig.

Hadde dumpa dama jeg TS. Om hun har så liten apetit på sex nå så blir det nok verre.

Anonymkode: 23fe7...92a

• Liker 7
Skrevet

Kanskje hun har mensen? 

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fyren skriver åpenbart på dialekt, og ho er definitivt er ord på munnlig og skriftlig.

Hadde dumpa dama jeg TS. Om hun har så liten apetit på sex nå så blir det nok verre.

Anonymkode: 23fe7...92a

Uten tvil...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være så mangt. I begynnelsen av et forhold er man jo så redd for å si ting eller gi et dårlig inntrykk osv.

Kanskje hun har en kjønnssykdom? Sopp? Mensen? Andre underlivsplager? Dårlig i magen, sjenerthet eller kanskje hun er redd du bare vil ha henne for sexen? (Slik var min kjæreste i starten).

3 uker er ikke så lenge. Prøv å gi det mer tid! 🙂

Anonymkode: 91fd3...48c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at du spør. Betyr det at du maser om sex? Det er isåfall noe av det mest avtennende man kan gjøre.

Anonymkode: e28d9...011

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

FÃ¥r hun orgasme??? eller er det bare du?

Anonymkode: 23e32...913

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Etter tre uker ville det vært null ganger her.

Anonymkode: 5da66...f80

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, Nonchalant said:

Ikke vitsen i å rette på folk når du selv ikke har peiling.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Herregud, dere har bare vært sammen i  2 uker og du er allerede oppå ho for at ho ikke vil ha sex?
Du har allerde begynt og spurt henne om hva som er galt for at dere ikke har så mye mere sex etter 2 uker, da begynner eg virkelig og skjønne tegninga.

mest sannsynligvis så føler hun at du er ute etter kun en ting, og at hun har rett og slett begynt og miste sex lysten med deg. Om noen hadde begynt og mase på meg om å ha sex flere ganger etter så kort tid, så hadde jeg slått opp på sekundet.

Anonymkode: 3697d...864

• Liker 13
Gjest xfs367
Skrevet

Hun tenner ikke på deg, men samtidig nærmer hun seg 30, og begynner å få dårlig tid. Dump.

Skrevet

3 ganger på 3 uker er mer en nok.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du elsker ikke noen etter 3 uker 😂

Anonymkode: 10aa9...4a8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

3 ganger på 3 uker er mer en nok.

Mer en nok for hvem?

Anonymkode: fd543...175

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gi hu litt tid.. Stakkars hun som må være med en kåting 24/7... Å ha dame handler ikke bare om å pule..

Anonymkode: e6878...0e5

Å ikke ha sex på 2 uker etter nylig å ha møtt hverandre lover IKKE godt.. Hadde løpt😳😳

Anonymkode: cd9aa...d2c

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Darkrobin27 said:

Ikke vitsen i å rette på folk når du selv ikke har peiling.

Det er nok mye jeg ikke har peiling på, men ang forhold så har jeg en ganske god forståelse. Og når det kommer til kritisismen om «ho» så var det noe jeg unødig hang meg opp i. Så hva var poenget ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...