AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Dere som har vært i forhold lenger enn to år, hvordan er sexlivet deres? Tar dere eller kjæresten mest initiativ til sex, Eller er det likt mellom begge? Har dere fortsatt spennende sex eller går det mer i kjappiser i en stilling? Anonymkode: d89f8...e5e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Samboere i 3,5 år. 1 barn. Mannen tar mest initiativ. Mest kjappiser i en stilling. Synes sex er kjedelig. Føler jeg har prøvd det meste tidligere. Orgasmen er målet og den er for min del lik uannsett om det er en kjappis eller ikke. Så hvorfor bruke så lang tid? Tenker jeg. Anonymkode: 8a14e...6ae
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 Samboere, 12 år sammen, 1 barn. Kan gå flere uker mellom hver gang. Ganske likt hvem som tar initiativ. Mest kjappiser og ikke veldig spennende. Anonymkode: 8f1d9...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 Begge tar initiativ, bruker den tiden vi trenger Anonymkode: 64f4f...d71
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 Vært sammen 5 år, har snart 4 barn. Har sex når han ikke kommer så sent hjem fra jobb. Varierer hvem som tar intiativ, nå begrenser svangerskapet kretaiviteten litt, men blir ikke bare en kjappis, vi liker ta oss tid, han er glad i å gi meg skikkelig oppvarming Anonymkode: a6524...55f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #6 Skrevet 12. juli 2019 17 år, jeg er en mann. Alltid jeg som tar initiativet. Jeg tar initiativ nesten hver dag. Får nesten alltid en kald skulder. Når hun en sjelden gang "går med på" sex er det kun for å få det unnagjort tror jeg. Jaja bedre enn ingenting. Anonymkode: 482a2...d6c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #7 Skrevet 12. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 17 år, jeg er en mann. Alltid jeg som tar initiativet. Jeg tar initiativ nesten hver dag. Får nesten alltid en kald skulder. Når hun en sjelden gang "går med på" sex er det kun for å få det unnagjort tror jeg. Jaja bedre enn ingenting. Anonymkode: 482a2...d6c Gjøre det slutt? Gå videre? Sex er viktig. Hilsen kvinne Anonymkode: e6de8...0df
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #8 Skrevet 12. juli 2019 Var sammen i ni år. Han var notorisk utro. Mishandlet meg psykisk. Jeg mistet etter hvert all lyst, men måtte ha sex fordi han tvang meg. Det handlet kun om å bli ferdig med økten for min del. Nå, tre år etter det ble slutt, klarer jeg fortsatt ikke tanken på sex. Blir kvalm av tanken og får angst av det. Anonymkode: b0e3c...816
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #9 Skrevet 12. juli 2019 Vært sammen i 3 år og 7 måndter. Forsatt lyst på sex begge to🥰 Anonymkode: 07217...96a
Nerine_ Skrevet 12. juli 2019 #10 Skrevet 12. juli 2019 (endret) Sammen i over 15år, har sex 1-7 ganger i uken, alt ettersom hva vi orker og hvor trøtte vi er😆Vi tar begge initiativ, og har fortsatt spennende sex, med varierende lengde. Endret 12. juli 2019 av Nerine_ 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #11 Skrevet 12. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Gjøre det slutt? Gå videre? Sex er viktig. Hilsen kvinne Anonymkode: e6de8...0df Tja livet er ganske komplisert. Det er veldig mange ting som gjør at det ikke bare er å gå. Anonymkode: 482a2...d6c 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #12 Skrevet 12. juli 2019 Sammen i 19 år. Vært tørke pga sykdom i perioder, og vært sure på hverandre, skikkelig, skikkelig sure på hverandre, så tørke der. Men stort sett et par ganger i uken, mer om vi er på noe og tar noen flass vin😆. Begge tar iniativ, han liker lange økter, jeg kan like begge deler. Kommer an på livssituasjon der og da. Anonymkode: 7b84c...63c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #13 Skrevet 12. juli 2019 Har vært sammen i 7 år. Har sex fire-fem ganger i uka. Er nok han som tar mest initiativ, men det er fordi jeg ikke rekker før han har gjort det 😛 Vi har nesten aldri kjappiser, alltid spennende. Alltid flere stillinger, oral, osv. Vi liker sex veldig godt begge to, det er en stor del av livet og forholdet vårt. Anonymkode: af2cc...fd6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #14 Skrevet 12. juli 2019 Vært sammen i 12 år, 2 små barn og gravid med nummer 3. Sjelden sex som gravid da han synes det er turn-off, ellers ca 1 gang i uka eller litt sjeldnere. Stort sett kjappis eller BJ, men jeg liker det veldig godt. Savner ikke noe mer "oppfinnsomt". Hadde ikke mer spennende sex da vi var nyforelsket heller. Tror vi tar ca. like mye initiativ. Anonymkode: 000a0...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #15 Skrevet 12. juli 2019 Uff, det varierer veldig! Akkurat nå har vi sex 1-2 ganger i uka, nesten alltid jeg som tar initiativet, jeg har mye oftere lyst enn han. Jeg onanerer ofte i tillegg fordi jeg ikke får sex så ofte som jeg ønsker. Men det har vært verre. I perioder har vi hatt sex kanskje bare 3-4 ganger i året, mye frustrasjon og lite lyst (små barn, sliten trøtt osv osv) I disse periodene har vi begge hatt for lite energi. Vært sammen i 27 år, livet går kanskje i bølgedaler. Anonymkode: 7d01a...4ca
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #16 Skrevet 12. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var sammen i ni år. Han var notorisk utro. Mishandlet meg psykisk. Jeg mistet etter hvert all lyst, men måtte ha sex fordi han tvang meg. Det handlet kun om å bli ferdig med økten for min del. Nå, tre år etter det ble slutt, klarer jeg fortsatt ikke tanken på sex. Blir kvalm av tanken og får angst av det. Anonymkode: b0e3c...816 🧡🧡 Hilsen mann Anonymkode: f3ac2...7e7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #17 Skrevet 12. juli 2019 Vært sammen i nesten 7 år, gift/bodd sammen i 3 år. Har sex 3-4 ganger i uka, begge tar omtrent like mye initiativ. Blir mest kjappiser, men synes ikke nødvendigvis det er kjedelig. Å drive og jukke i timesvis synes jeg er mer kjedelig Anonymkode: f1a8a...a8a
MuffinStud Skrevet 12. juli 2019 #18 Skrevet 12. juli 2019 Vært sammen i 20 år. Leker så ofte som mulig. Koser og tafser mye i hverdagen. Synes det er like spennende hver gang hun kler av seg. Kjøpte masse nye sexleker for 2-3 måneder siden før vi sjekket inn på SPA helg og fant ut helt nye ting vi likte. Det er mest meg som tar initiativ. Det blir ikke så ofte "nei". Humør og dagsform handler mer om det blir kjappis, vanlig sex, kinks eller bare fotmassasje, duftlys og kos. Tar faktisk ikke så lang tid å komme i gang hvis man har det stående. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #20 Skrevet 16. juli 2019 Vi har vært sammen i mange tiår. Sexlivet har variert ganske mye, noen perioder daglig samleie, andre ganger måneder mellom. Det som har berget oss har vært både at vi kan snakke om sex sammen og at vi kan det med å onanere. Både hver for oss og sammen. I perioder med samleietørke har jeg gjerne hjulpet han og han har gitt service til meg. Vi har begge jobber der vi reiser mye og tilbringer mange netter hver for oss. Da har mobiltelefonen vært til stor nytte, både for pirrende samtaler og bilder. F.eks. om morgenen når jeg vet at han skal stå opp ca kl. 7 kan jeg finne på å ringe og spørre om "det står bra (til)" i dag også, og så er det hele i gang. Vi har også maktet å snakke litt sammen om våre fantasier og observasjoner og inntrykk av andre personer og deres seksualitet og nakenhet. Og så kan vi også spøke litt med ting vi har opplevd. F.eks. at jeg en gang så en kompis av han som runket etter at vi hadde badet nakne sammen, og at min mann blir kåt bare han ser de bleke, men veldreide leggene og lårene til en av mine venninner. Og så er det videre spillet ofte i gang. Listen over slike små historier kunne vært gjort ganske lang! Men opp og ned går det likevel. Anonymkode: 228f6...d50 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå