Gå til innhold

Holde bryllupsreisedestinasjon hemmelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig skikk å vente til etter bryllupsreisen med å fortelle bryllupsgjester hvor man har vært?

Anonymkode: e6d46...d5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kun hvis du er kongelig eller A kjendis.

Anonymkode: 8cab1...ffd

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig skikk å vente til etter bryllupsreisen med å fortelle bryllupsgjester hvor man har vært?

Bare hvis du er kongelig eller superkjendis.

AnonymBruker
Skrevet

Og selv Haakon og Mette-Marit måtte gi slipp på hemmeligheten da de valgte å oppholde seg rundt New York 11. september 2001... 

Anonymkode: 93b9c...264

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Hvorfor skal du det? 

Anonymkode: cdc2d...b0f

Skrevet

Har alltid visst hvor folk drar på bryllupsreise. Det forteller de gjerne før bryllupet. Hvorfor skal det holdes hemmelig? 

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du det? 

Anonymkode: cdc2d...b0f

Min tilkomne har noen slitsomme venninner som har en tendens til å «henge seg på» våre ferieturer. Orker ikke få bryllupsreisen også kuppet ved at de»tilfeldig» dukker opp på samme destinasjon som oss!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min tilkomne har noen slitsomme venninner som har en tendens til å «henge seg på» våre ferieturer. Orker ikke få bryllupsreisen også kuppet ved at de»tilfeldig» dukker opp på samme destinasjon som oss!

Da sier du at det er en overraskelse fra deg til mannen eller noe sånt.

Anonymkode: 7bd8d...799

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da hadde jeg gitt bengen i hva som er vanlig og gått for kongelige tradisjoner. Henge seg på bryllupsreisen, finnes det virkelig folk som har så korte antenner. 😃

• Liker 9
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes du skal gjøre som du vil selv med dette, uten å bry deg om hva andre mener. Du har jo en god grunn hvis du tror turen blir kuppet av slitsomme venner.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg gitt bengen i hva som er vanlig og gått for kongelige tradisjoner. Henge seg på bryllupsreisen, finnes det virkelig folk som har så korte antenner. 😃

Jepp!Det finnes! Dette er en venninnegjeng som er globetrottere og reiser på turer flere ganger i året både i inn- og utland og rundt på nesten alle kontinenter. Hun ene har spurt min mann flere ganger hvor vi tenker å dra, for da ville de gjerne legge opp sin reiseplan slik at de «besøker» oss på bryllupsreisen 🙄

TS

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp!Det finnes! Dette er en venninnegjeng som er globetrottere og reiser på turer flere ganger i året både i inn- og utland og rundt på nesten alle kontinenter. Hun ene har spurt min mann flere ganger hvor vi tenker å dra, for da ville de gjerne legge opp sin reiseplan slik at de «besøker» oss på bryllupsreisen 🙄

TS

Da ville jeg sagt Australia, og reist til Påskeøya. 😄

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

En god grunn til å holde det hemmelig. Alternativt angi et helt annet sted, gjerne som ikke er typisk globetrotterdestinasjon, men heller typisk chartermål langt unna dit dere skal. Og se for deg ansiktsuttrykket når globetrotterne f.eks. dukker opp på Gran Canaria mens dere er på Maldivene. 🤣

Spoiler

Anonymkode: 5f67a...da6

• Liker 3
Skrevet

Er du redd folk skal troppe opp og leke paparazzier eller for å være litt spesielle?

Skrevet

Jeg ville holdt det hemmelig dersom dere risikerer å ikke få være i fred.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Hadde vært en fordel om du hadde nevnt dette i HI. Jez. Kan ikke mannen din begynne å le og svare at "Nei ærlig talt. Vi vil være for oss selv på bryllupsreisen". Den reaksjonen hsdde kommet helt spontant fra meg. Mye rart....

• Liker 9
Skrevet

Min onkel holdt det hemmelig for min tante hvor de skulle. Hun fikk beskjed om å pakke en koffert til et varmt reisemål og en til et kaldt. Så tok han med riktig koffert før de dro. Du kan jo si din mann gjør noe av det samme. 

AnonymBruker
Skrevet

«Det har jeg ikke tenkt til å svare på for på bryllupsreisen vår vil vi være i fred!»

Anonymkode: 7bd8d...799

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

Ja, jeg må si meg enig i at jeg synes det er rart at ikke mannen din sier klart fra om at det ikke er ønsket at det er noen som henger seg med på bryllupsreisen deres. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...