AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Jeg trenger litt råd/støtte/utblåsning om å ta kontakt med en tidligere kamerat.. Han mer eller mindre kuttet kontakten da jeg fikk meg kjæreste. Dvs, han sluttet helt å ta initiativ, og var mutt og innesluttet og passiv-aggressiv. Da jeg ble gravid sluttet jeg å ta kontakt, for jeg visste ikke hvordan jeg skulle si det til ham, og jeg ble bare sliten og lei meg av å være sammen med ham når han var så passiv-aggressiv mot meg... Jeg har alltid vært "viggo venneløs", og han var bestekompisen min i over ti år. Jeg savner ham veldig. Jeg har så lyst til å være venner med ham igjen, men jeg vet ikke hvordan.. Hva skriver man i en melding, når man ikke har snakket sammen på to års tid, og man har fått barn den andre ikke vet om engang? Jeg er så redd for å bli såret og avvist, eller enda verre, at vi møtes og så er han like sur og mutt.. og jeg vet ikke hva jeg skal skrive, hva jeg skal si.. Noen råd? Anonymkode: 0d64c...6f6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Han var interessert i et kjæresteforhold med deg. Er hvordan jeg tolker det når han reagerte slik du beskriver da du fikk deg kjæreste. Send en melding. Der du spør hvordan det går, og om han har lyst møtes en dag. Da får du sjekket stemningen. Anonymkode: 758b6...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var interessert i et kjæresteforhold med deg. Er hvordan jeg tolker det når han reagerte slik du beskriver da du fikk deg kjæreste. Send en melding. Der du spør hvordan det går, og om han har lyst møtes en dag. Da får du sjekket stemningen. Anonymkode: 758b6...c3e Joda, men vi var venner i ti år, helt uten at han en eneste gang prøvde seg på noe som helst.. da er det litt urimelig, synes jeg, å "straffe" meg når jeg får meg kjæreste.. Anonymkode: 0d64c...6f6
Darkrobin27 Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trenger litt råd/støtte/utblåsning om å ta kontakt med en tidligere kamerat.. Han mer eller mindre kuttet kontakten da jeg fikk meg kjæreste. Dvs, han sluttet helt å ta initiativ, og var mutt og innesluttet og passiv-aggressiv. Da jeg ble gravid sluttet jeg å ta kontakt, for jeg visste ikke hvordan jeg skulle si det til ham, og jeg ble bare sliten og lei meg av å være sammen med ham når han var så passiv-aggressiv mot meg... Jeg har alltid vært "viggo venneløs", og han var bestekompisen min i over ti år. Jeg savner ham veldig. Jeg har så lyst til å være venner med ham igjen, men jeg vet ikke hvordan.. Hva skriver man i en melding, når man ikke har snakket sammen på to års tid, og man har fått barn den andre ikke vet om engang? Jeg er så redd for å bli såret og avvist, eller enda verre, at vi møtes og så er han like sur og mutt.. og jeg vet ikke hva jeg skal skrive, hva jeg skal si.. Noen råd? Anonymkode: 0d64c...6f6 Høres ut som han ble sjalu da du fant en annen. Er bare å skrive til han, værste du kan få er at han sier at han ikke vil ha kontakt, da er det bare å gå videre. Jeg var nettopp nylig i samme situasjon, mista min beste vennine," sjele venn" etter jeg flytta nedover til henne og tok en BFF tattoovering, gikk 3 månder før hun ga opp, og det var 2 år med intense bevennskap. Det er ikke vits og sitte å grue seg om han vil ha kontakt eller ikke. Du kaster bort energi med å tenke det værste, og det er ikke sikkert at det er så ille engang, kanskje han vil ha kontakt igjen? E bare å peis på!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Joda, men vi var venner i ti år, helt uten at han en eneste gang prøvde seg på noe som helst.. da er det litt urimelig, synes jeg, å "straffe" meg når jeg får meg kjæreste.. Anonymkode: 0d64c...6f6 Min erfaring er at menns vennskap til en kvinne alltid er basert på et håp om at det skal bli et seksuelt forhold. Det er mulig det ikke stemmer for alle, men ikke bli skuffet om du finner ut det samme. Anonymkode: a5b12...f77 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 Bare ring ham og spør ham hvordan han har det. To år uten kontakt er virkelig ikke lang tid. Anonymkode: 6b201...103 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå