Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Seriøst,..hva er det med den mannen?? Hva var det han sa til kamera idagens episode, var han sur på Big Brother??
Laina Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 Ja, han var skikkelig sint. Jeg har ikke likt han i det hele tatt. Helt fra starten har jeg fått sånn bad-feeling av den fyren. Og det er stort sett bare "psyke" mennesker som gir meg den creepy følelsen.
Samantha Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Han virkar ikkje heilt god altså! Står og skjeller ut kameraet på den måten. Trur Carl Fredrik vart ganske utilpass. Visste ikkje om Kenneth tulla eller kva han gjorde... Eg fikk og en skikkelig creepy følelse av han. YOU DONT FUCK WITH ME!!! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Kenneth er omtrent til enhver tid det vanligste fornavnet blant kriminalomsorgens fast losjerende. Navnet skjemmer visstnok ingen, men mange skjemmer navnet.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Han virker meget spesiell i hvert fall. Vanskelig å forstå seg på, men det er jo nettopp slik han vil bli "sett på".
monja Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Han virkar ikkje heilt god altså! Står og skjeller ut kameraet på den måten. Trur Carl Fredrik vart ganske utilpass. Visste ikkje om Kenneth tulla eller kva han gjorde... Eg fikk og en skikkelig creepy følelse av han. YOU DONT FUCK WITH ME!!! :evil: Enig! Glad han aldri kom inn i BB igjen.
Gjest Bertine Skrevet 5. mai 2005 #7 Skrevet 5. mai 2005 enig! Jeg fikk skikkelig frysninger av den fyren!!! GRØSSE! Han virket helt forstyrret syns jeg!Skikkelig ekkel..
Morea Skrevet 6. mai 2005 #8 Skrevet 6. mai 2005 Det bildet som ble brukt av ham ved utsemmingene også.. Så ut som en blanding av Titten-Tei og Chucky! Jeg har også ganske god intuisjon når det gjelder mennesker, og det var noe som ikke helt var bra her ja.. Det snakket hans om Annika også... Det er noe sant i all fylleprat. Jeg er jo smart og velutdannet/jeg er jo en taper/jeg er bare en ussel arbeidergutt......
Cupcake Skrevet 6. mai 2005 #9 Skrevet 6. mai 2005 Det bildet som ble brukt av ham ved utsemmingene også.. Så ut som en blanding av Titten-Tei og Chucky! Det har du jammen rett i. Creepy!
Trampe Skrevet 6. mai 2005 #10 Skrevet 6. mai 2005 Det bildet som ble brukt av ham ved utsemmingene også.. Så ut som en blanding av Titten-Tei og Chucky! Så sant så sant
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #11 Skrevet 6. mai 2005 Chucky, ja....Der fikk du satt ord på det jeg ikke klarte å beskrive; fyren har skremt vettet av meg fra begynnelsen :o
*Lene* Skrevet 6. mai 2005 #12 Skrevet 6. mai 2005 Det bildet som ble brukt av ham ved utsemmingene også.. Så ut som en blanding av Titten-Tei og Chucky! Ha ha nå fikk jeg meg en goooo latter
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 10. mai 2005 #13 Skrevet 10. mai 2005 Jeg fikk definitivt psycho massemorder vibber av Kenneth jeg også. Chucky ja, hvem kan glemme de bollekinnene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå