Gå til innhold

There's some thing about Kenneth,..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Seriøst,..hva er det med den mannen??

Hva var det han sa til kamera idagens episode, var han sur på Big Brother??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han var skikkelig sint.

Jeg har ikke likt han i det hele tatt. Helt fra starten har jeg fått sånn bad-feeling av den fyren. Og det er stort sett bare "psyke" mennesker som gir meg den creepy følelsen.

Skrevet

Han virkar ikkje heilt god altså!

Står og skjeller ut kameraet på den måten. Trur Carl Fredrik vart ganske utilpass. Visste ikkje om Kenneth tulla eller kva han gjorde... :ler:

Eg fikk og en skikkelig creepy følelse av han.

YOU DONT FUCK WITH ME!!! :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kenneth er omtrent til enhver tid det vanligste fornavnet blant kriminalomsorgens fast losjerende. Navnet skjemmer visstnok ingen, men mange skjemmer navnet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Han virker meget spesiell i hvert fall. Vanskelig å forstå seg på, men det er jo nettopp slik han vil bli "sett på".

Skrevet
Han virkar ikkje heilt god altså!

Står og skjeller ut kameraet på den måten. Trur Carl Fredrik vart ganske utilpass. Visste ikkje om Kenneth tulla eller kva han gjorde... :ler:

Eg fikk og en skikkelig creepy følelse av han.

YOU DONT FUCK WITH ME!!! :evil:

Enig! Glad han aldri kom inn i BB igjen.

Gjest Bertine
Skrevet

enig!

Jeg fikk skikkelig frysninger av den fyren!!! GRØSSE!

Han virket helt forstyrret syns jeg!Skikkelig ekkel..

Skrevet

Det bildet som ble brukt av ham ved utsemmingene også.. Så ut som en blanding av Titten-Tei og Chucky!

Jeg har også ganske god intuisjon når det gjelder mennesker, og det var noe som ikke helt var bra her ja..

Det snakket hans om Annika også... Det er noe sant i all fylleprat. Jeg er jo smart og velutdannet/jeg er jo en taper/jeg er bare en ussel arbeidergutt...... :eeeh:

Skrevet
Det bildet som ble brukt av ham ved utsemmingene også.. Så ut som en blanding av Titten-Tei og Chucky!

:hoho: Det har du jammen rett i. Creepy!

Skrevet

Så sant så sant :hoho:

Gjest Gjesta
Skrevet

Chucky, ja....Der fikk du satt ord på det jeg ikke klarte å beskrive; fyren har skremt vettet av meg fra begynnelsen :o

Skrevet

Ha ha nå fikk jeg meg en goooo latter :ler:

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

Jeg fikk definitivt psycho massemorder vibber av Kenneth jeg også.

Chucky ja, hvem kan glemme de bollekinnene :ler:

Gjest kenneth
Skrevet

Ey! Moderator! Svinepelsene mobber meg!

Gjest Gjesta
Skrevet
Ey! Moderator! Svinepelsene mobber meg!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...