AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 En venninne av meg bruker enda ull på sin datter (2 år) bare det er litt overskyet har hun ull på om vi så er inne hele tiden. Er ikke det litt varmt?? Ville trodd hun ble ganske varm når hun løper rundt og leker inne venninnen min spurte en dag om hva som var best og jeg sa det sikkert holder med strømpebukse og en singlet under Body, men siden datteren hadde vert hos foreldrene til faren den dagen hadde hun allerede ull på😅 nå som sommeren er her så bruker jeg ingenting under, kansje en singlet sånn i tilfelle det blir varmt, selvfølgelig litt ekstra om det er kaldere og vi skal være lenge ute. Inne er det ikke vits med mase klær? Nå er det selvfølgelig venninnen min som vet hva som er best for hennes datter Anonymkode: b56ee...a5b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Ull kan helt fint brukes hele året... Hørt om sommerull? Ull er veldig varmeregulerende. Tynn ull om sommeren er gull. Da blir man ikke kald om man har svettet litt. Jeg er voksen, og jeg bruker tynn ull om sommeren. Anonymkode: dadcd...01f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå