AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Jeg har en del bekjente, men ingen venner. Jeg har kanskje 10 bekjente som jeg har møtt igjennom skole, jobb og ved å være frivillig. Jeg snakker med de når vi møtes (på jobb eller i forbindelse med den frivillige organisasjonen). De jeg har møtt fra tidligere og som jeg ikke møter til vanlig hilser jeg som regel bare på eller snakker kort med dersom vi møtes på butikken eller lignende steder. Det har skjedd kanskje fem ganger i løpet av alle år at jeg har møtt noen av disse bekjente på fritiden på kafé eller lignende, men det har dessverre ikke blitt noe mer. Jeg føler at jeg har såpass god kjemi med de fleste bekjente jeg har at vi kunne utviklet et vennskap og blitt gode venner. Jeg er jo veldig glad for at jeg har bekjente, men jeg savner veldig det å ha en venn. Noen jeg vet er der for meg og som jeg stoler på og kan ha dype samtaler med. Som jeg kan møtes på kafé med, se filmer på kino med, møtes hjemme en kveld for å drikke vin og bare prate hele kvelden om alt mulig. Og en som jeg visste kjente meg og der vi visste at vi kunne ringt hverandre om vi trengte hjelp, noen å snakke med, få råd osv. (Kan nevne at jeg har hatt to gode venner tidligere, men vi har dessverre nesten ikke kontakt lengre da vi bor så langt unna hverandre og møtes veldig sjeldent. Vi har også vokst fra hverandre siden vi møttes på barne og ungdomsskolen). . Anonymkode: 0e2e2...ba7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Er det noen som er eller har vært i samme situasjon? Hva kan jeg gjøre for å kanskje utvikle et av disse bekjentskapene til et vennskap? Anonymkode: 0e2e2...ba7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 Har dere noe felles? Kanskje noe det ikke er så mange andre som kjenner seg igjen ? Da kan du i så fall fokusere på det og ta det derfra. Ellers kan du jo prøve vennesider på nett eller apper. Det er vel litt sånn at jo flere mennesker man blir kjent med, jo større er muligheten for å treffe noen man klikker med. Det er ikke så lett å danne vennskap i voksen alder, men man kan jo ikke gi opp, heller. Anonymkode: 9e6ba...767
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 Jeg er i samme situasjon, og jeg aner ikke løsningen Dvs, hadde jeg vært mindre sjenert/litt modigere, hadde jeg vel bare invitert dem med på ting på fritiden, men det tør jeg jo ikke... Anonymkode: 4a6a9...603 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 Last ned appen «hey vina». Det er en vennskapsapp for jenter Samma opplegg som tinder, bare for å finne venninner. Veldig kjekk app! Anonymkode: f640f...ed6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #6 Skrevet 12. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Last ned appen «hey vina». Det er en vennskapsapp for jenter Samma opplegg som tinder, bare for å finne venninner. Veldig kjekk app! Anonymkode: f640f...ed6 Får ikke den til å fungere jeg. Den vil ikke finne lokasjon for meg. Skikkelig irriterende. Anonymkode: be618...338
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #7 Skrevet 12. juli 2019 37 minutter siden, AnonymBruker said: Får ikke den til å fungere jeg. Den vil ikke finne lokasjon for meg. Skikkelig irriterende. Anonymkode: be618...338 Da må du inn på innstillingene på tlf din og slå på GPS, eller så har må du sikkert huke av på innstillinger at du tillater appen å finne posisjonen din. Du kan også stille inn posisjonen manuelt tror jeg😊 Anonymkode: f640f...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå