AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Mitt søsken er hjemme på ferie, er kanskje noen år til neste gang da de bor på andre siden av kloden. Vi har barn på samme alder som leker fint, selv om de ikke husker hverandre fra gang til gang. De husker hverandre siklert fra dette besøket da , ettersom de er litt større nå. Er det innafor å kun sees engang iløpet av to uker? Jeg er skuffet, men vil ikke skape noe drama om det faktisk er innafor. Mulig jeg er for familiær. Anonymkode: fdbe1...125
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 På to uker synes jeg det er litt lite, ja. De har nok masse de skal gjøre, venner de skal treffe igjen, steder de skal besøke, osv. Men jeg syns nå likevel man kunne tatt seg tid til å treffes ihvertfall to ganger. Vi har litt det samme med mannens brødre; han ene valgte å reise på hytten (som han gjør nesten hver helg) også hele den ene uken i året vi er på besøk der mannen er fra... Så han kan det gå 2-3 år mellom hver gang vi ser. Anonymkode: 3f9cb...280 14
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 prater dere ikke sammen? Anonymkode: 28070...391 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 Jeg syns ikke du skal lage drama nå mens de er her - men du har grunn til å være skuffet. Du kan ikke tvinge noen til å ville være nær deg - men nå vet du hvor du ligger på prioriteringslista. Anonymkode: fa6d6...dd8 10
flowergardengirl8 Skrevet 12. juli 2019 #6 Skrevet 12. juli 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: prater dere ikke sammen? Anonymkode: 28070...391 Ta en tlf Endret 12. juli 2019 av flowergardengirl8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #7 Skrevet 12. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns ikke du skal lage drama nå mens de er her - men du har grunn til å være skuffet. Du kan ikke tvinge noen til å ville være nær deg - men nå vet du hvor du ligger på prioriteringslista. Anonymkode: fa6d6...dd8 Kanskje jeg må se bortifra mitt behov for å sees ja. Jeg ville samle alle her hos oss , men de synes det var stress. Anonymkode: fdbe1...125
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #8 Skrevet 12. juli 2019 Hvor mange tråder skal du lage om dette? Anonymkode: b7a1a...e93 17
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #9 Skrevet 12. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tråder skal du lage om dette? Anonymkode: b7a1a...e93 Jeg har ikke laget noen tråd om dette før. Sommerferien er vel ofte lik for mange. Anonymkode: fdbe1...125 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #10 Skrevet 12. juli 2019 Joda, dette har du laget tråder om før. Og sånn du fremstår der, står jeg fortsatt på det jeg sa i de; jeg skjønner godt at de ønsker å bare se deg en gang, og du bør ta deg en god titt i speilet hvis du lurer på hvorfor det er lite kontakt. Anonymkode: 73e72...01a 10
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #11 Skrevet 12. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg må se bortifra mitt behov for å sees ja. Jeg ville samle alle her hos oss , men de synes det var stress. Anonymkode: fdbe1...125 hvordan er kontakten når dere reiser og besøker dem da? Anonymkode: 28070...391 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #12 Skrevet 12. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Joda, dette har du laget tråder om før. Og sånn du fremstår der, står jeg fortsatt på det jeg sa i de; jeg skjønner godt at de ønsker å bare se deg en gang, og du bør ta deg en god titt i speilet hvis du lurer på hvorfor det er lite kontakt. Anonymkode: 73e72...01a Det er flere medlemmer enn 10 stk på KG assa OG den som lagte trådene var MEG! Ts jeg skjønner du er skuffa, jeg hadde også blitt lei meg. Anonymkode: 1af9a...c96 19
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #13 Skrevet 12. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan er kontakten når dere reiser og besøker dem da? Anonymkode: 28070...391 De bor på andre siden av verden, er få som besøker dem , når vi sees kommer de her til hjemlandet. Har aldri opplevd noe dårlig kontakt, har og spurt om det er noe galt. Anonymkode: fdbe1...125 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #14 Skrevet 12. juli 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bor på andre siden av verden, er få som besøker dem , når vi sees kommer de her til hjemlandet. Har aldri opplevd noe dårlig kontakt, har og spurt om det er noe galt. Anonymkode: fdbe1...125 kanskje de syns det er litt kipt at det er dem som er ansvarlige for å reise for å opprettholde kontakt, at dem sine reiser og ferier skal gå til å pleie familie, men ikke at andre prioriterer det? Er jo kanskje endel annet de har lyst å gjøre i hjemlandet og. De reiser jo like langt til dere som dere måtte reist til dem. Anonymkode: 28070...391 17
Kontorotta Skrevet 12. juli 2019 #15 Skrevet 12. juli 2019 Når jeg reiser til mitt gamle hjemsted, sliter jeg alltid med dårlig samvittighet. Så mange man vil besøke, så mye man vil se og oppleve. Tiden strekker ikke til. to uker er ikke så lenge. Samtidig er kanskje et besøk litt lite. Det finnes ikke noen mulighet for å gjøre noe sammen med dem noen av dagene? Om de skal i dyreparken, for eksempel, kan ikke dere bli med? Når folk fra hjemstedet mitt besøker meg, er det bare meg de kjenner her, så da stiller det seg fort litt annerledes med hvor mye tid vi tilbringer sammen. Hvorfor ikke planlegge ferien for neste år til å reise på besøk til ditt søsken. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #16 Skrevet 12. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: kanskje de syns det er litt kipt at det er dem som er ansvarlige for å reise for å opprettholde kontakt, at dem sine reiser og ferier skal gå til å pleie familie, men ikke at andre prioriterer det? Er jo kanskje endel annet de har lyst å gjøre i hjemlandet og. De reiser jo like langt til dere som dere måtte reist til dem. Anonymkode: 28070...391 Dårlig unskyldning, til ikke ville møte foreldre og søsken, synes jeg da. Anonymkode: 1af9a...c96 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #17 Skrevet 12. juli 2019 Akkurat nå, Kontorotta skrev: Når jeg reiser til mitt gamle hjemsted, sliter jeg alltid med dårlig samvittighet. Så mange man vil besøke, så mye man vil se og oppleve. Tiden strekker ikke til. to uker er ikke så lenge. Samtidig er kanskje et besøk litt lite. Det finnes ikke noen mulighet for å gjøre noe sammen med dem noen av dagene? Om de skal i dyreparken, for eksempel, kan ikke dere bli med? Når folk fra hjemstedet mitt besøker meg, er det bare meg de kjenner her, så da stiller det seg fort litt annerledes med hvor mye tid vi tilbringer sammen. Hvorfor ikke planlegge ferien for neste år til å reise på besøk til ditt søsken. Dine egene søsken? Dine foreldre? Anonymkode: 1af9a...c96 2
Kontorotta Skrevet 12. juli 2019 #18 Skrevet 12. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dine egene søsken? Dine foreldre? Anonymkode: 1af9a...c96 Nå har jeg ikke foreldre i live, så da er det bare snakk om søsken ja. Men det er tungt å reise hjem og føle seg forpliktet til å besøke både søsken og venner. Man har så utrolig mange man gjerne vil tilbringe tid med. Det gjør vondt å bare kunne ta en kopp kaffe et sted, når man vet at andre gjerne vil tilbringe mer tid med deg, men det er en kabal som må gå opp. Jeg har dog kortere reisevei enn ditt søsken, dermed besøker jeg hjemstedet litt oftere enn ditt søsken, men jeg har et par ganger reist dit og bare besøkt mine søsken. Ikke sagt fra til noen venner. Men jeg har også gjort motsatt. Reist dit, bodd på hotell og fått besøk av venner på hotellet, uten at jeg har gitt beskjed til søsken på forhånd. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #19 Skrevet 12. juli 2019 Med andre ord familie er ikke viktig. Tydelgvis mange som tar familien sin får gitt, men da kan man ikke forvente at de skal stille opp og være der for deg, nå du aldri gidder gjøre det tilbake. Synd at man ikke priotere sin egen nære familie. Man høster som man sår. Anonymkode: 1af9a...c96 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #20 Skrevet 12. juli 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med andre ord familie er ikke viktig. Tydelgvis mange som tar familien sin får gitt, men da kan man ikke forvente at de skal stille opp og være der for deg, nå du aldri gidder gjøre det tilbake. Synd at man ikke priotere sin egen nære familie. Man høster som man sår. Anonymkode: 1af9a...c96 Det er da ikke alle som har et nært forhold til familien. Anonymkode: 6a885...96d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå