CecilieS Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Hei, Jeg er midt i en flytteprosess og ønsker noen tips til fine interiørbutikker. Jeg har sett på Home & Cottage (som jeg liker veldig godt), men syntes møblene der kan bli litt dyre. Jeg har ikke så stort budsjett, så det er uaktuelt med f.eks Bolia. Jeg har også sett på Kremmerhuset, men de har ikke så mye møbler. IKEA er jo greit, men ute etter andre alternativer også. Har sett på skeidar, jysk, kid også. Jeg er blant annet på utkikk etter: - Lenestol i grønt/blått velourstoff - Puff - Krakk i treverk - Stort sofabord - Diverse utemøbler - Plakater, veggpynt - Taklamper - Hyller - Kommode Håper noen der ute kan tipse meg!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Skrevet 13. juli 2019 Med litt tålmodighet kan du gjøre fantastiske kjøp på finn.no. 🙂 Anonymkode: 2017f...3f7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #3 Skrevet 13. juli 2019 Har du sett på Bolia outlet (nettsiden)? Internettshopping eller fysisk butikk, og hvor bor du i tilfelle? Møbelringen, søstrene grene, fagmøbler. Anonymkode: 1db15...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå