Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #1 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen som kjenner til online kontaktlinsebutikker som også selger etui for å ha linsene i ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 5. mai 2005 #2 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvis du bestiller linsevann til å ha linsene i om natta så pleier det å følge med etui Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siri piri Skrevet 5. mai 2005 #3 Del Skrevet 5. mai 2005 Som sagt ovenfor, så følger det med de fleste linsevæsker du får kjøpt. Sist jeg kjøpte på apoteket fulgte det ikke med, for det var flasker uten pappforpakning. Men betjeningen spurte meg om jeg ville ha med et på kjøpet likevel. Man bør skifte etui med jevne mellomrom pga bakterier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #4 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, får med det hos optikeren, men jeg så på muligheten for å bestille slikt på nettet(bor 6 mil unna nærmeste optiker), og der stod det ikke noe om det fulgte med etui eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 5. mai 2005 #5 Del Skrevet 5. mai 2005 På www.lensway.no har de etui til 20kr stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #6 Del Skrevet 6. mai 2005 takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå