AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Er det farlig å jogge med vanlig barnevogn med bag? Anonymkode: 8e6eb...e8f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Det kommer sikkert litt an på vogn, tempo og terreng, men personlig hadde jeg ikke gjort det. En liten unge uten sikring i en bag humpende bortover i fart. Plutselig er det en kant eller stein du ikke ser og vogna velter. Bedre med en sportsdel hvor du kan spenne fast ungen, og da har den mest sannsynlig bedre nakkekontroll også. Anonymkode: a6924...8c1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer sikkert litt an på vogn, tempo og terreng, men personlig hadde jeg ikke gjort det. En liten unge uten sikring i en bag humpende bortover i fart. Plutselig er det en kant eller stein du ikke ser og vogna velter. Bedre med en sportsdel hvor du kan spenne fast ungen, og da har den mest sannsynlig bedre nakkekontroll også. Anonymkode: a6924...8c1 Jeg hadde ikke vært redd for at vogna skal velte av ingenting, man holder jo tross alt i den. Men jeg syns det høres humpete ut for baby inni baggen, og ville latt vær av den grunn. Anonymkode: f332c...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 Man bør ikke jogge med vognen når barnet er under 8 mnd. Det blir for mye humping og risting for et så lite barn. Jeg ville heller ikke jogget så lenge barnet er i bagdelen, og ikke sitte-delen. Pga alt den over sier. Anonymkode: 607a6...abe 1
Vera Vinge Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 Jeg hadde ikke gjort det, pga humping og at barnet er så lite. Ville heller kjøpt en (brukt) joggevogn når barnet er stor nok til å sitte i bagdel.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #6 Skrevet 12. juli 2019 Går helt fint. Vi kjøpte joggevogn rundt 5 mnd. Og har jogget masse siden:) Anonymkode: 65cd0...d99 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #7 Skrevet 12. juli 2019 Jeg jogget masse fra vi kunne bruke sportsdel ved 5-6 mnd. Baby elsket det, spesielt i 11-12 km/t. Før det jogget jeg på helt fint asfalt eller oppoverbakke og trillet ned igjen, med bag. Pakket godt rundt baby og hadde «lokket» på, fulgte godt med og jogget veldig sakte (7km/t). Anonymkode: 281d3...578 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå