Gjest Dilla Skrevet 30. august 2005 #61 Del Skrevet 30. august 2005 I år hadde jo vi 16. mai-kamp mot Fredrikstad og de er jo ikke hat-lag i det hele tatt. Det er jo Norges FotballForbund som setter opp kampene. Men når det gjelder hat så "hater" vi vel Lyn og LSK av forskjellige grunner. Lyn (i hvertfall supporterene) er jo en gjeng med drittunger under 16 år som tror de er mye bedre enn alle andre fordi de liksom har penger. Men de har jo ikke supportersanger, nesten ingen på kamp osv. Et grusomt folkeslag. LSK er vel mer et hat-lag fordi de faktisk "alltid" har vært gode i fotball, er et ordentlig fotballag osv. Pluss at vi er jo "naboer" og da blir det jo også automatisk hatobjekt. Egentlig vet ikke jeg hvorfor det er sånn i utgangspunktet, men noen ting er jo bare sånn liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. august 2005 Forfatter #62 Del Skrevet 30. august 2005 er en eller annen historei bak hvorfor lsk og enga er erkefineder.. men hvorfor husker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 31. august 2005 #63 Del Skrevet 31. august 2005 Serieoppsettet 16.mai ble satt opp i full forståelse mellom NFF og VIF og LSK. Årsaken til at det ikke ble (og neppe blir neste år heller) oss mot fugla på 16.mai er at 16.mai har etterhvert blitt til en av fotballens store festdager, med mye folk på tribunen uansett hvem de enkelte lag spiller mot. Samtidig er det alltid stinn brakke når VIF spiller mot LSK uansett dato, så da er det dumt å "bruke opp" en sikker publikumsvinnerdag som 16.mai på LSK-VIF eller omvendt. Så får vi heller dobbelt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. september 2005 Forfatter #64 Del Skrevet 11. september 2005 og byen e bergen og lage er bånn og der slukket vi brann.. ikke i bergen riktgnok,,, men på fort åråsen. og jeg må bare si at treneren til brann er en meget klok mann var på sånn før fest før kampen med senteret jeg jobber på.. der kom han en liten tur.. og han ba oss om å slå vålerenga.. fordi siden dem ikke var med..så var det mye bedre at vi vant cupen fremfor vålerenga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 12. september 2005 #65 Del Skrevet 12. september 2005 Faen at jeg ikke var i Lillestrøm i helga.. men hell, vi vant :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. september 2005 Forfatter #66 Del Skrevet 21. september 2005 i dag flyyrr vi høyt! velkommen til åråsen festning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. september 2005 Forfatter #67 Del Skrevet 21. september 2005 kan man fly høyere? enga bank 2 ganger i år + en uavgjort på bortebane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 21. september 2005 #68 Del Skrevet 21. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. september 2005 #69 Del Skrevet 21. september 2005 :hoppe: Velfortjent cup-finale i år, det var jammen vår tur nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 21. september 2005 #70 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Grattis med 2-0 og cupfinale Kan dere forsette med å gjøre jobben mot Tromsø, Ålesund og Bodø/Glimt i serien også ? Så slipper jeg å være så nærvøs for RBK... Endret 21. september 2005 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. september 2005 Forfatter #71 Del Skrevet 22. september 2005 http://kanari-fansen.no/debatt/viewtopic.php?t=2822 siste bilde av 2 bildeserie! Konge!! og lestat: Vi banker dem selvsagt vi skal ta gull jo!! ..men det holder ikke med 3 poeng på hver av dem fra oss vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 22. september 2005 #72 Del Skrevet 22. september 2005 ..men det holder ikke med 3 poeng på hver av dem fra oss vet du ← Nei, men det hjelper Så det holder ikke med Royal League og Cupseier altså ? (kan ikke skjønne annet enn at dere slår molde/hønefoss) . Du er jo like storforlangende som vi trønderne har vært du jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. september 2005 Forfatter #73 Del Skrevet 22. september 2005 vi skal ta de tripel cup, serie, royal league! i alelfall cupen og så komme til r.l da... man må jo være litt storforlangende når man har vært sultføret på cupen så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 22. september 2005 #74 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Klart det, og skal jeg være ærlig hadde jeg gjerne sett LSK som serievinnere i stedet for Vålerenga. Jeg tror det kommer til å holde hardt da. LSK har jo forsåvidt relativt greie kamper igjen, men det skal litt til å ta igjen seks poeng alikevel. Men klarer dere cup'n og royal league så er det jo ikke akkurat ille det heller da Personlig har jeg gitt opp denne sesongen. Mitt håp er at RBK er med å sloss igjen neste år, og da mener jeg ikke i 1. div Endret 22. september 2005 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. september 2005 Forfatter #75 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) vel.. vi satser på seier til start neste søndag resten av kampene taper begge laga. (vel start kan ta en uavgjort så de er forbi enga) vi vinner resten av kampene.. da burde det gå da Endret 22. september 2005 av IdaH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 22. september 2005 #76 Del Skrevet 22. september 2005 Joda, mulig er det, men det scenarioet hadde nok gitt bra uttelling på oddsen... Hmm, kan nesten ikke komme her å dra ned stemningen heller. Go LSK, Go LSK - dette klarer dere Men neste sesong får dere bank av RBK igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. september 2005 Forfatter #77 Del Skrevet 22. september 2005 Go LSK, Go LSK - dette klarer dere ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 23. september 2005 #78 Del Skrevet 23. september 2005 *feirer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. september 2005 Forfatter #79 Del Skrevet 23. september 2005 men du lestat. dersom vi skal gjøre jobben mot de laga du ønsker (tromsø, b/g....) så må nesten dere slå ekle enga altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2005 #80 Del Skrevet 23. september 2005 dem sa jo på radioen i dag at det faktisk var mulig for lillestrøm å vinne tippeligaen.. kribler i magen bare jeg tenker på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå