Minimor Skrevet 19. august 2005 #41 Del Skrevet 19. august 2005 Til dilla. Husker du hva jeg skrev tidligere? Lyn på topp. Hmmm.... Det kan skje. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 22. august 2005 #42 Del Skrevet 22. august 2005 Sorry, har ikke vært inne her på noen dager nå. Men neida, skiklubben Lyn kommer aldri til å vinne. Det gjør nemlig Vålenga. Nå banket vi Brann ut av cupen på lørdag, kommer til å gå videre i CL på onsdag og til slutt vinner vi serien. Vi ligger 4 poeng bak Start med en kamp mindre spilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. august 2005 Forfatter #43 Del Skrevet 23. august 2005 kremt kremt: nå glemmer du et lag: LILLESTRØM!! i år tar vi the double... (og neste år alle tre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 23. august 2005 #44 Del Skrevet 23. august 2005 Liker optimisten til Enga-fansen.. Bare synd for dem når de dæljer i bakken og får vondt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 23. august 2005 #45 Del Skrevet 23. august 2005 Vi har fortjent å vinne et eller annet nå! Bortsett fra et par cupfinale-seire de siste 10 åra, har det meste vært til å grine av i 15 år, sukk. Men nå - i år så tar vi alt! Gleder meg sååå til i morgen kveld, og er vettaskremt samtidig. Håper gud tar på seg blåtrøya i morgen! Ha en Enga dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 23. august 2005 #46 Del Skrevet 23. august 2005 Liker optimisten til Enga-fansen.. Bare synd for dem når de dæljer i bakken og får vondt.. ← Vi har gått i bakken så mange ganger tidligere og fått vondt vi, så vi tåler det. Verre er det med bartene fra Trondheim som rakner totalt i første motbakke. Enga på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 25. august 2005 #47 Del Skrevet 25. august 2005 Ja men da går det greit når dere tryner ut av cup'en også da. Men ja, er glad for at bartelaget sliter i motbakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. august 2005 #48 Del Skrevet 25. august 2005 Uffamei.. så synd at enga ikke kom med i champions league Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 26. august 2005 #49 Del Skrevet 26. august 2005 Ja det var forferdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. august 2005 Forfatter #50 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) neida.. de synker kanskje rekdal-fyren ned på bakken igjen.. trur han virkelig at de greier å slå fugla på hjemmebane? jajja... er lov å drømme Endret 26. august 2005 av idahe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 26. august 2005 #51 Del Skrevet 26. august 2005 Det har vi da klart før, så det skal ikke by på noen problemer. Men du, et helt seriøst spørsmål: Hva synes dere kanarifans om Rösler? Han er kanskje en flink trener men han virker jo skikkelig nazi og gal. Reka er jo rene lamungen i forhold til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. august 2005 Forfatter #52 Del Skrevet 26. august 2005 På grunn av hva han gjorde mot klubben som spiller elsker vi han. Han betyde svært mye for oss da. (synd at han ikke kom tilbake igjen og spilte.. da skulle nemlig arne (eks trener) løpe naken gjennom lillestrøm ) Han er kanskje litt hard og "nazi",, men det har jo fungert... og natt-trening synes jeg bare var litt artig jeg.. det virket jo tydligvis også.. (og etter kampen mot enga ble det også natttrening.. riktignok på Martins (utested i lillestrøm)) Så jeg liker han (men har også pratet med et par som ikke gjør det), og mange av spillerne liker han bedre enn arne.. tenk bare på mifsud som nesten ikke fikk spille i fjor.. nå er han beste utlending i tippeligaen (detter vel litt nedover nå pga av skaden) og tar han oss til cupfinale.. blir han konge av hele lillestrøm by. reka blir nok reina lamungen i forhold til han..men han er vel kanskje ikke den "hardeste treneren i utgangspunktet heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 26. august 2005 #53 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg liker Reka godt jeg, men det er mange som synes han virker så sint og sær. Derfor sammenligningen. Som sagt, Rösler gjør sikkert en bra jobb han, men virker rimelig spesiell. Men når det er sagt er det jo ikke mye vi utenforstående ser av han, det er jo bare de spesielle episodene på tv. Det viktigste er jo at han gjør en bra jobb for laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. august 2005 Forfatter #54 Del Skrevet 26. august 2005 til og med sambo (som du vet er engafan) synes reka er en klyse... sier selv at nå som dere fikk hoseth har dere alle de verste klysene på laget.. vi ser jo gjerne bare trenerene til de andre laga i et par minutter på skjermen.. og da fremstiller jo tven dem akkuratt på den måten de vil.. -- var i allefall bra av reka og innrømme at de ikke spilt så bra på onsdag da.. (selv om de som kommenterte kampen mente noe annet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 26. august 2005 #55 Del Skrevet 26. august 2005 Det var jo bra at Arni holdt målet rent i nesten 120 minutter, selv med en mann utvist. Men det var synd med straffekonken da. Men, men livet går videre og vi kan ikke gråte over spilt melk. Når det gjelder Hoseth så er det vel med han som med både Hulsker og Berre også. Før de kom til oss var de hatet, men nå er de selvfølgelig elsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. august 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 26. august 2005 er rart det med hat og elsk i fotball,,, spiller en spiller på et annet lag så hater man dem... kommer de over til laget sitt så blir de elsket... (men jeg trur neppe at noen spillere tør og gå direkte mellom fugla og enga.. bør nok å noen andre lag mellom de ja..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 26. august 2005 #57 Del Skrevet 26. august 2005 Haha ja det har du nok helt rett i. Da hadde det i hvertfall blitt bråk. Men, men det er jo ikke så vondt ment bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. august 2005 Forfatter #58 Del Skrevet 26. august 2005 skiklubben Lyn ← skulle hilse fra sambo å si fra at de kalte seg FC-Lyn (altså Fotball Club)..... stakker må jo ikke rake ned på lyn selv om de velger å bruke den engelske variantn vel Er nok ikke bestandig så vondt men nei.,.. men er det ikke at i krig og fotball at alt er tilatt? og litt vennskaplig mobbing må vi jo ha.... hadde jo ikke vært like artig om alle laga likte hverandre like godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 29. august 2005 #59 Del Skrevet 29. august 2005 Nei jeg er helt enig. Men noen supportere tar jo litt av og synes det er kult å banke opp motstanderne osv. Det synes jeg er å gå laaaaaaangt over streken. Litt vennskapelig mobbing og "hatsanger" under kamp er bare moro, men ute i det virkelige liv er det jo noe annet. Bortsett fra Lyn da. Hils sambo'n din. Han er helt sikkert enig med meg i at de snørrhovne småunga der ikke har livets rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. august 2005 Forfatter #60 Del Skrevet 29. august 2005 han er nok enig med dere der ja. Jeg og bror til kona til broren til sambo (blir vel svogern til svogern min det) og jeg satt og diskuterte det en gang... hvem hater enga mest: Lyn eller lillestrøm (fulg han og).. han trudde at fra neste år ble det nok 16 mai kamper mellom lyn og enga i steden for fugla og enga.. siden det var sånn best i byn oppgjør. stemmer dette? Ellers vil jeg bare si: Vi fløyyy igjen vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå