Pasha Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 27. juli 2005 Den ene gangen han var med meg på kamp på åråasen mellom Fugla og enga stod han faktisk sammen med meg (dette var for noen år siden... i russetiden min.. 2002 var det vel)-(tradisjon for russen her og reise på kamp 16 mai).. men han jublet jo mest når enga scoret (endte vel uavgjort trur jeg..slik det alltid pleier) vi stod da riktignok på den tribunen rett overenfor bortetribunen,, og der var det jo litt blanding (mest fugler riktignok). Ellers har jeg reist alene på åråsen de gangene jeg har vært der når det har vært kamp mellom disse to lagene. I år var vi hjemme,, og da lå vi faktsisk på vært vårt rom og så på tv... Ellers de gangene jeg er på kamp på åråsen og andre lag spiller hender det at han er med meg og da jubler han jo sammen med meg når vi scorer (tør vel ikke annet )... men grunnen til at han er emd er kanskje fordi han vet at da blir det øl på martins etter kampen Jeg har aldri vært på en kamp på Ullevål (han er der veldig sjelden selv... blir liksom aldri tid eller mulighet til å reise inn dit),, men hadde vi reist inn på kamp mellom fugla og enga der (bare vi to..) så hadde jeg nok sitti sammen med han,,dog da med lillestrøm drakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 27. juli 2005 #22 Del Skrevet 27. juli 2005 Tror ikke du hadde blitt så veldig godt mottatt med Lillestrøm-drakt der altså. I hvertfall ikke dersom du hadde stått sammen med Klanen på våre tribuner. Men uansett, du burde å være med han på Ullevaal en gang. Om ikke annet så for stemingens skyld. Det er kjempebra liv der. Halve moroa er jo å høre sangene vi synger til hverandre (hjemme-borte supportere) og her har jo fantasien ingen grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 27. juli 2005 neiihhh det er vel så som så... men jeg hadde nok gjort det uannsett jeg da liker å leve farlig. Sangene er veldig morsomme de Vi tar dem på senga, KNUSER Vålerenga, Start og Rosenborg blir mat på åråasen og akkuratt dette har jo stemt veldig godt i år da.. (selv om det bare ble 1-1 mellom rosenborg,,, men men...) Planen vår var jo egentlig å gifte oss mellom en kamp med laga våre.. men vi ble jo aldri enige om arena..... og dersom det ene laget hadde tapt så hadde nok kvelden blitt veldig skuffende for den ene parten.. og det er vel litt dumt på en bryllupsdag.. og dessuten hadde det nok kasnkje ikke vært så smart å gjøre det med tanke på hva de andre supporterne hadde gjort med oss da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 27. juli 2005 #24 Del Skrevet 27. juli 2005 Haha ja den kvelden kunne nok fort blitt trist og lei for en av dere. Å satse på uavgjort hadde vel kanskje vært litt vel dristig. Så for å få en bra start på ekteskapet så er nok en nøytral grunn på en nøytral dato det sikreste. Men husk å sjekke kampoppsettet før dere bestemmer dato da :blunke: Jeg kjenner faktisk folk som har gjort det altså. Altså ikke kunne ha bryllupet på en dato som laget spiller kamp! Personlig synes jeg det er å ta det litt langt men......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idahe ikke innlogget Skrevet 27. juli 2005 #25 Del Skrevet 27. juli 2005 nei vi droppet planen om bryllup under en kamp ja,,, var bare noe vi innbilte vennene våres på en fest en gang selv om det kanskje hadde vært litt artig å ha gjort det.. (både fugla og enga har jo "egen" prest så det hadde jo vært i orden") tar det heller i new york vi da,, litt mer stilfult kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 31. juli 2005 #26 Del Skrevet 31. juli 2005 Men juniorlaget til Lyn ble litt i meste laget, så jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 31. juli 2005 ja, men stakkars små gutta.. må få vinne litt de også vet du ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 1. august 2005 #28 Del Skrevet 1. august 2005 Lyn fortjener ikke å vinne noe som helst. De fortjener å bli "nedlagt" som lag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 1. august 2005 #29 Del Skrevet 1. august 2005 Lyn er da ikke et dumt lag. Er ikke værre enn andre lag syntest jeg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. august 2005 Forfatter #30 Del Skrevet 1. august 2005 nei.. har ikke noe spesielt hat eller elsk forhold til lyn nei.. de bare er der liksom.... ..men så lenge det plager en enga supporter at de slår oss.. må vi jo nesten la de gjøre det ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 1. august 2005 #31 Del Skrevet 1. august 2005 Og fuglane fløy lenge. De har nok ikke store sjanser til gullet. Toppen av tabellen er fremdeles bra den. Bare den ender sånn. Nå slår vi Lyn hjemme til onsdag og Viking borte til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. august 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 1. august 2005 tar gullet neste år vi ;-) Årets serie er så jevn at alt kan skje... og så lenge vålerenga ikke vinner og rosenborg gjerne rykker ned er jeg storfornøyd jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 2. august 2005 #33 Del Skrevet 2. august 2005 Hadde vært et morsomt syn og se lyn snyte enga for gullet eller noe liknende. hehe (langt i fremtiden selvsagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 2. august 2005 #34 Del Skrevet 2. august 2005 Skiklubben Lyn kommer ALDRI til å ta seriegull! Gud forby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. august 2005 Forfatter #35 Del Skrevet 2. august 2005 Hadde vært et morsomt syn og se lyn snyte enga for gullet eller noe liknende. hehe ← :enig_anim: :enig_anim: :enig_anim: :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #36 Del Skrevet 3. august 2005 Ingen banker en fugl på hjemmebane nei og så må vi bare for fredrikstad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. august 2005 Forfatter #37 Del Skrevet 3. august 2005 og gjesten ovenfor var meg var plutselig logget ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. august 2005 Forfatter #38 Del Skrevet 7. august 2005 å fuglene flyyyyyyyyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. august 2005 #39 Del Skrevet 7. august 2005 Ja, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 11. august 2005 #40 Del Skrevet 11. august 2005 å fuglene flyyyyyyyyr ← Så kampen på TV, og må si at de siste 3 minuttene (overtid) var grovt spennende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå