Pasha Skrevet 23. september 2005 Forfatter #81 Del Skrevet 23. september 2005 start vinner til helga + en uavgjort til... tap resten av kampene enga taper resten av sine kamper (start må ha en uavgjort for å komme forbi enga) fugla vinner resten av kampene da blir det gull da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2005 #82 Del Skrevet 23. september 2005 Det hadde vært så vanvittig moro om vi vant Tippeligaen... Da kan alle aper bare gå å legge seg ihvertfall... haha :-D Det er jo lov å håpe, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. september 2005 Forfatter #83 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) og se dere... han smiler! (alle dere engafans som mener noe annet) pg plutselig var bildet mitt enderet Bildet er slettet, du har ikke lov til å legge inn bilder via IMG-taggen i vanlige innlegg. Grooo, moderator Endret 25. september 2005 av IdaH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2005 #84 Del Skrevet 23. september 2005 Et pent smil kan ihvertfall ikke Uwe skryte av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 23. september 2005 #85 Del Skrevet 23. september 2005 Det gliset der passet til en som sikkert er litt skadefro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 24. september 2005 #86 Del Skrevet 24. september 2005 Men en hjemmekamp mot et av eliteseriens bunnlag ble altså litt for vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. september 2005 Forfatter #87 Del Skrevet 24. september 2005 ble bare gjort slik at tromsø sikrer plassen foran rosensorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 25. september 2005 #88 Del Skrevet 25. september 2005 start vinner til helga + en uavgjort til... tap resten av kampene enga taper resten av sine kamper (start må ha en uavgjort for å komme forbi enga) fugla vinner resten av kampene da blir det gull da ← Ja, det er klart - seriegull er jo bare en bagatell i forhold til å få Tromsø foran Rosenborg. At jeg kunne være så dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 25. september 2005 #89 Del Skrevet 25. september 2005 kniiiis...og der kræsja kanarifuglen ...også mot gode gamle tromsø heia nord norge ...tromsø og bodø/glimt...STÅ PÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. september 2005 Forfatter #90 Del Skrevet 25. september 2005 jepp det er bare en liten bagatel det ja alt for å få gamle rosensorg ned til 1 div Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 25. september 2005 #91 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) ble bare gjort slik at tromsø sikrer plassen foran rosensorg ← Så dere tapte for Tromsø for å få de forann Rosenborg, og klarte ikke det en gang. Så vidt jeg ser ligger RBK foran Tromsø på målforskjell Endret 25. september 2005 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. september 2005 Forfatter #92 Del Skrevet 25. september 2005 vakke meniga at rosensorg skulle vinne 5-0 i dag da (men så lenge dere gjør det mot enga også så er det greit) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. september 2005 Forfatter #93 Del Skrevet 25. september 2005 og så lenge at start banker enga..så skal ikke jeg klage jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 25. september 2005 #94 Del Skrevet 25. september 2005 og så lenge at start banker enga..så skal ikke jeg klage jeg ← og det gjør de og ser jeg.....3-0 nå...moro må jo bare si at jeg liker lillestrøm bedre enn start og enga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. september 2005 Forfatter #95 Del Skrevet 25. september 2005 og det gjør de og ser jeg.....3-0 nå...moro må jo bare si at jeg liker lillestrøm bedre enn start og enga ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 25. september 2005 #96 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg for min del liker at sørlendingene ligger syv poeng foran Überpanzersturmgruppenführerne fra Romerike. Men for all del; bronse i serien må være bra for LSK, og så kan dere heller leke litt med Røkkes brislinger på Ullevaal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. september 2005 #97 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg for min del liker at sørlendingene ligger syv poeng foran Überpanzersturmgruppenführerne fra Romerike. Men for all del; bronse i serien må være bra for LSK, og så kan dere heller leke litt med Røkkes brislinger på Ullevaal. ← men vi tapte for tromsø og start banka enga og rbk vant mot odd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. september 2005 Forfatter #98 Del Skrevet 25. september 2005 er tross alt bedre at smågutta fra start vinner serien enn at reka gjør det-- rart dette med lillestrøm vinner de kampene ingen egentlig forventer vi skal vinne og taper de lette kampa.. men da skjerper de seg nok til neste kamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. september 2005 #99 Del Skrevet 25. september 2005 Vi kan jo håpe ihvertfall.. men det var VIKTIG at vi tok enga. Hadde vært flaut å ikke gjøre de. Så holdt de litt kjeft ihvertfall.. Var innom på Minutten i Lillestrøm i natt, no folk som tydeligvis var enga-fans begynte å slenge dritt til noen kanaris.. var gøy å høre på.. De har ikke så mye å komme med irl heller gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 25. september 2005 #100 Del Skrevet 25. september 2005 vakke meniga at rosensorg skulle vinne 5-0 i dag da ← 6-0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå