Pasha Skrevet 5. mai 2005 #1 Del Skrevet 5. mai 2005 Og der fikk Odd bank ja,, og vi fikk 3 velfortjente poeng, Etter de dommer-tabbene i de 2 forrige kampene skulle vi vel egentlig ha hatt 5 poeng til men,,, dommere er vel til for å plage oss så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 9. mai 2005 og Ham-Kam,,, ... ikke lenge til vi er på toppen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #3 Del Skrevet 16. mai 2005 ...og Brann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 18. mai 2005 #4 Del Skrevet 18. mai 2005 Det er jo en helt fantastisk tabell vi har. Den skulle bare ende sånn. Det hadde vært perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 19. mai 2005 ikke helt ening der.. disse ekle vålerenga folka må ned på siste plass... et par tap til på rosenborg så har vi de der, de skal være.. så skal fugla på topp.. så snakker vi om den perfekte tabell.. ...hvor resten av folka ender hen er ikke så mye å bry seg om synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 22. mai 2005 Hahahhahahahahahahah Vålerenga gikk på en smell der ja!! Ingen greier å hamle opp med en liten kanarifugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 27. juni 2005 Og der ble plankehaugen omgjort til en flishaug haddde ffk tatt ferien litt for tidlig i år kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 26. juli 2005 og der ble makrellen spist opp ja, smakte godt med en start-stek ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 26. juli 2005 #9 Del Skrevet 26. juli 2005 Gud så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 26. juli 2005 #10 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Godt å se Start tape. Bare et par tap til nå, slik at Viking og/eller Brann går forbi og tar 1 og 2 plass i år. hehe. All ære til Kanarifugla for gårsdagens kamp. Gratulerer... Endret 26. juli 2005 av Minimor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 26. juli 2005 #11 Del Skrevet 26. juli 2005 disse ekle vålerenga folka må ned på siste plass... Tramp, tramp, tramp på en kanari-fugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 26. juli 2005 #12 Del Skrevet 26. juli 2005 Heia Fugla :D Bra bra bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 26. juli 2005 Tramp, tramp, tramp på en kanari-fugl ← Umulig å tråkke på en kanrifugl.. Flyyyr alt for høyt til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 27. juli 2005 #14 Del Skrevet 27. juli 2005 Pass på så du ikke slår deg når du faller ned igjen da :blaaveis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 27. juli 2005 #15 Del Skrevet 27. juli 2005 Sånn som enga spilte i går, så tror jeg rekdal ville truet dem med overgang til lsk hvis dem ikke skjerpet seg i 2. omgang. hehe. Neida, Men det var sterkt å slå Start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 27. juli 2005 #16 Del Skrevet 27. juli 2005 Haha ja den trusselen var tydeligvis effektiv også! Og når det gjelder mandagens kamp mellom LSK og Start - aldri før har vel så mange Enga-supportere holdt med kanariene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 27. juli 2005 Nå måtte det jo et straffespark til for at de skulle greie å vinne da.. og trusselen om at de måtte gå til åråsen var nok ikke særlig sannsynlig.. da man ikke slipper de inn dit.. ...men det skjønner nok ikke de stakkars små enga spillerene ;-) og jo da.. det er første gang jeg har hørt samboern min juble for at fugla vinner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 27. juli 2005 #18 Del Skrevet 27. juli 2005 Haha er du lsk-supporter og samboeren enga-supporter? Ja da tenker jeg at det er livlig hjemme hos dere innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 27. juli 2005 Stemmer det ja... (hvordan det er mulig er en annen sak...) var veldig moro her den dagen Lillestrøm banket enga.. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 27. juli 2005 #20 Del Skrevet 27. juli 2005 Haha ja det vil jeg tro var en artig dag for å være flue på veggen hjemme hos dere. Jeg kan levende forestille meg hvordan stemningen hadde vært hjemme hos oss dersom vi var i samme situasjon. Men hva når dere er på kamp mellom ViF og LSK - står dere på hver deres side av stadion? En på hjemmetribunen og en på bortetribunen? Og hva når et av lagene spiller mot andre lag? Er dere med hverandre på kamper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå