Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ekle detaljer, så om du er ømfintlig bør du la være å lese.

I løpet av de siste månedene har jeg slitt med unormalt mye utflod. Fargen er hvit og konsistensen ganske tykk og seig. Den kan være litt "grøtete" noen dager, det varierer litt. Det varierer også om det lukter - noen dager kan det lukte fisk, andre dager lukter det underliv. Jeg tror ikke det er sopp, for jeg klør ikke og svir ikke. Altså, det kan hende jeg klør noen ganger, men det er hverken i overkant plagsomt eller ofte. Det hender ofte at jeg går med fuktig truse en stund (trening, aktiv jobb så blir fort svett +++) så tror kanskje det har med det å gjøre. 

Nå går jeg på en slik kur fra Vivag, kjøpes reseptfritt. Skal ta 7 eller 8 vaginalkapsler, og det skal visst hjelpe. Men jeg er på dag 3 nå og jeg ser intet resultat. Skal så klart fortsette med kuren. Igjen, jeg mistenker ikke at det er noe galt med kroppen og jeg tviler på at jeg har noen infeksjon. Bakteriell viagnose er egentlig utelukket for underlivet mitt er ikke illeluktende. Noen som har råd til hva jeg kan gjøre med dette? Det er så jævlig, jeg føler også at jeg konstant har mye utflod i skjeden, det hender noen ganger når jeg går at det kjennes ut som jeg har en stor ball av væske i skjeden som er på vei ut. Det hender også at jeg kjenner at det kommer ut. Så mye er det. :( Ekstremt irriterende på trening når jeg gjør knebøy osv, for når jeg pusher opp kjenner jeg at utfloden kommer noen ganger. 

Dette er flaut og ekkelt. Heldigvis er jeg singel og ikke i noen datingfase, men jeg innbiller meg noen ganger at de rundt meg kan lukte det (for det lukter sterkt underliv og utflod, dere vet jo hvordan utflod lukter, det er en mild og ikke direkte ekkel lukt, men lukter sånn.. klamt underliv? ikke fisk, reker og råtten osv, men bare.. ja). 

Anonymkode: 29864...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 29864...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være tegn på kjønnssykdom. Klamydia for eksempel. Vil anbefale deg å få testet deg. 

Anonymkode: 70f47...826

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye utflod en periode. Det var ikke noe galt. Hverken kjønnsykdom eller sopp. Det var bare mye. Kroppen ordnet seg selv i løpet av et halvt års tid(?). I mellomtiden brukte jeg bare truseinnlegg og på de værste dagene en liten tampong. Det var slik du sier - seig som en klump og man kunne kjenne det renne ut 🤢
Nå har jeg bare mye utflod rundt eggløsning.

Bruker du hormonell prevensjon forresten?

Anonymkode: 2fc9d...fa2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bakteriell vaginose, diagnostisert ved prøver. 
Har tidvis mye utflod, ganske likt det du beskriver, med litt varierende konsistens, og stort sett lukter det normal underlivslukt, bare en del kraftigere. 
Hos meg merker jeg en økning i utflod/lukt de første dagene etter samleie. 
Er heller ikke i datingfase, og siden behandling med antibiotika kan gi en del bivirkninger velger jeg vente til det eventuelt blir mer aktuelt i samråd med lege. 

Anonymkode: 7774f...078

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...