AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Faren min banner stadig, av småting. hvis jeg bare har på TV med høyt lyd i stuen hvor lyden plutselrig blir høyt, sier han naboer hører ta av din bikkje. han er hyggelig ellers, men denne banningen av små ting er så irriterende. Forstår ikke hvorfor han snakker sånn som om det er normalt. Skjenner jeg er dritt lei. Har hent jeg har gråtet av det noen få ganger. Men i rommet i skjult. jeg er 18. Så selvfølgelig har jeg ikke mye tid igjen her. Men hva tenker dere om det? kan sinne være en forklaring? Hva ville su gjort med en sånn far? Anonymkode: 65ad1...6f2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #2 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Faren min banner stadig, av småting. hvis jeg bare har på TV med høyt lyd i stuen hvor lyden plutselrig blir høyt, sier han naboer hører ta av din bikkje. han er hyggelig ellers, men denne banningen av små ting er så irriterende. Forstår ikke hvorfor han snakker sånn som om det er normalt. Skjenner jeg er dritt lei. Har hent jeg har gråtet av det noen få ganger. Men i rommet i skjult. jeg er 18. Så selvfølgelig har jeg ikke mye tid igjen her. Men hva tenker dere om det? kan sinne være en forklaring? Hva ville su gjort med en sånn far? Anonymkode: 65ad1...6f2 Det er nesten umulig å forstå hva du mener. Du skriver veldig usammenhengende og rotete. Anonymkode: e7897...6d4 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #3 Skrevet 11. juli 2019 Svar med samme mynt, be han om å holde kjeft og se hvordan han liker det. Er du virkelig 18? Skrivestilen får meg til å tvile.. Anonymkode: 28b04...4fe 1
SoWhat? Skrevet 11. juli 2019 #4 Skrevet 11. juli 2019 Han kaller deg bikkje? Skjønte jeg deg rett? Som "skru ned di bikkje!" ???
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #5 Skrevet 11. juli 2019 Jeg og resten av familien min ler når pappa banner. Han er nordlending og det gjør ikke saken bedre. Men han gjør det mens han gamer og lar det aldri gå utover oss. Du kan forsøke å snakke med din far når han er glad og være åpen om dine følelser, slik at du ikke stenger alt ute. Da min pappa holdt det hemmelig at han røykte for min mamma, var jeg med han en kveld ut på tur da han gjorde det og ba meg ikke fortelle det til henne. Morgenen etterpå fortalte jeg til mamma, hadde så dårlig samvittighet. Tingen er, hvis du ikke formidler dette til din far nå vil du bare fortsette å tenke på det. Anonymkode: f465f...944
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #6 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg og resten av familien min ler når pappa banner. Han er nordlending og det gjør ikke saken bedre. Men han gjør det mens han gamer og lar det aldri gå utover oss. Du kan forsøke å snakke med din far når han er glad og være åpen om dine følelser, slik at du ikke stenger alt ute. Da min pappa holdt det hemmelig at han røykte for min mamma, var jeg med han en kveld ut på tur da han gjorde det og ba meg ikke fortelle det til henne. Morgenen etterpå fortalte jeg til mamma, hadde så dårlig samvittighet. Tingen er, hvis du ikke formidler dette til din far nå vil du bare fortsette å tenke på det. Anonymkode: f465f...944 Mens han gamer... Kanskje på tide at faren din blir voksen. Anonymkode: e7897...6d4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #7 Skrevet 11. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faren min banner stadig, av småting. hvis jeg bare har på TV med høyt lyd i stuen hvor lyden plutselrig blir høyt, sier han naboer hører ta av din bikkje. han er hyggelig ellers, men denne banningen av små ting er så irriterende. Forstår ikke hvorfor han snakker sånn som om det er normalt. Skjenner jeg er dritt lei. Har hent jeg har gråtet av det noen få ganger. Men i rommet i skjult. jeg er 18. Så selvfølgelig har jeg ikke mye tid igjen her. Men hva tenker dere om det? kan sinne være en forklaring? Hva ville su gjort med en sånn far? Anonymkode: 65ad1...6f2 Er faren din en innvandrer med lav utdanning? Min far er innvandrer med lav utdanning, og han hadde problemer med å begrense/filtrere seg. Det er ikke så mye du kan gjøre med det, det er vanskelig å endre på gamle folk. Gammel bikkje lærer sakte. De pleier å innse det etter hvert når de blir 60-70 år, bare flytt ut hvis det er krise. Anonymkode: 6a786...69b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #8 Skrevet 11. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er faren din en innvandrer med lav utdanning? Min far er innvandrer med lav utdanning, og han hadde problemer med å begrense/filtrere seg. Det er ikke så mye du kan gjøre med det, det er vanskelig å endre på gamle folk. Gammel bikkje lærer sakte. De pleier å innse det etter hvert når de blir 60-70 år, bare flytt ut hvis det er krise. Anonymkode: 6a786...69b Sant! Anonymkode: 65ad1...6f2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #9 Skrevet 11. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens han gamer... Kanskje på tide at faren din blir voksen. Anonymkode: e7897...6d4 Han er på jobb hele uken utenom lørdag og halve søndagen, så jeg ber deg pent om å ikke fortelle andre hva de skal gjøre 😊 Det er han som forsørger familien og han dømmer ikke døtrene han som ligger på sofaen hele sommerferien. Heldigvis har jeg jobb i en barnehage, så jeg slipper å høre at jeg må komme meg mer ut i solen hehe. Anonymkode: f465f...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå