Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg kan bidra som tilsynsfører. Jeg synes ikke mine tilsynsførere gjorde en grundig jobb for meg , og vet hvor mange fosterbarn som ikke tør å åpne seg fordi de er redd for fosterhjemmet sitt.

Jeg har hørt man ikke kan ha hatt noen tilknytning til barnevernet som tilsynsfører? Noen som vet? Jeg har brukt Google, men skal naturligvis kontakte bv-tjenesten også. 

Anonymkode: 120ba...78f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det som er viktig er at du har jobbet med det du selv har opplevd slik at det ikke påvirker i negativ retning(brudd på regler, etikk, irrasjonelle handlinger, overfølsom, ta med jobben hjem(mer enn normalt), etc.)

viktig at du selv er klar over hva du kanskje sliter med og/eller jobber med å finne ut om det er noe der slik at det ikke skal påvirke deg og de du jobber med negativt. 

Lykke til❤️

Anonymkode: 8c271...8b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er viktig er at du har jobbet med det du selv har opplevd slik at det ikke påvirker i negativ retning(brudd på regler, etikk, irrasjonelle handlinger, overfølsom, ta med jobben hjem(mer enn normalt), etc.)

viktig at du selv er klar over hva du kanskje sliter med og/eller jobber med å finne ut om det er noe der slik at det ikke skal påvirke deg og de du jobber med negativt. 

Lykke til❤️

Anonymkode: 8c271...8b1

Ja det er ett tilbakelagt kapittel, og jeg er en voksen dame med barn og familie selv nå. Jeg vet bare at jeg har mye å bidra med mtp følelsen jeg selv hadde, mtp det å tørre å snakke med sine fosterforeldre. Mange kan være redd for å være til bry , og tenke at man ikke kan forvente noe når noen har åpnet hjemmet.

Da forstår jeg det som at man kan ha vært i barnevernet selv i fortiden. Dette er nå over 10 år siden.

Anonymkode: 120ba...78f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...