Gå til innhold

Ser du på Hotell Cæsar?  

1. 1. Ser du på Hotell Cæsar?

• Ja, og eg er stolt av det!!
      24
    • Ja... (Men hysj hysj!! *flau*)
      3
    • Av og til
      10
    • Nei
      11
    • Nei, ikkje om det brann i helvete!
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger du med i intrigene på Hotell Cæsar eller ser du kanskje litt ned på dei tullingane som er hekta på det? :wink:

Eg skjønnar veldig godt dei som har den der nedlatande "eg-kunne-aldri-finne-på-å-sjå-på-sånn-søppelsåpe"-holdninga, men samtidig syns eg det er veldig vanskelig å ikkje engasjere seg litt i kva Juni, Astrid, Scott, Benedicte og co styrer med :ler:

Eg er ikkje hekta lenger og ser på det når det passar seg sånn. Var 100% hekta før (mamma måtte ta opp på video om eg var på jobb osv). Men fortsatt er det sånn at når klokka viser 19.30 så tenker eg ikkje "halv åtte", men "Hotell Cæsar-tid" :oops:

"Ja, og eg er stolt av det!!" er svaret mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Det er min koble-helt-av-halvtime!

Gjest manic
Skrevet

Da er det festligere å se gresset gro...

Gjest Gjesta
Skrevet

:lol:

Gjest Gjesta
Skrevet

:Nikke::ler:

Gjest baby-E
Skrevet

ja, jeg ser på det (og er ehh...stolt av det)

Er ikke så avhengig at jeg planlegger alt rundt det, men om jeg er hjemme så ser jeg på det.

Gjest Sesselja
Skrevet

Jeg er typen som blir hektet på såper, og jo dårligere jo bedre... :oops:

Skrevet

JA! Er ikke veldig stolt av det da. Idag var det fotball i steden kl 19.30 og da ble jeg forbanna! Glemte selvfølgelig at cæsar var kl 18 idag. HATER fotball!!! :evil: :evil: :evil:

Gjest Gjesta
Skrevet
JA! Er ikke veldig stolt av det da. Idag var det fotball i steden kl 19.30 og da ble jeg forbanna! Glemte selvfølgelig at cæsar var kl 18 idag. HATER fotball!!! :evil: :evil: :evil:

*pjuh*

Ikke bare meg som hadde smådjevlene flygende rundt i hodet pga den fotballen,...

Alt. 1 forresten :)

Gjest Vindelspev
Skrevet

Nei, Cæsar interesserer meg midt i rumpehullet. :kvalm:

Men jeg har slektninger som tar ringerunden rundt til alle de kjenner for å få det tatt opp om de ikke rekker det -selv om de kan se reprisen dagen etterpå, for det er jo såååå spennende! :roll::hoho:

Gjest Violetta
Skrevet

Ja, ser på det og har mer eller mindre fulgt med så lenge det har gått. Synes det er en ganske så god serie jeg. I hvert fall sammenlignet med f.eks. amerikanske serier som stort sett består av kunstige mennesker med tomme, stirrende blikk. :roll::ler:

Skrevet

Ja, jeg ser på det, men er hverken stolt av det, eller hysj-hysj. Det ahr seg slik, at jeg stort sett har lagt sønnen min til kl halv-åtte, og da sitter jeg her helt alene. Og ofte setter jeg meg foran pc'n. Med tv'n surrende i bakgrunnen.

Jeg får med meg det meste, men må ikke følge med. Jeg føler overhodet ikke noe tomrom om jeg går glipp av det en dag.

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Så en episode en gang i begynnelsen, og det må være en av de dårligste seriene jeg noen gang har sett. En lidelse rett og slett. Tror ikke det har eksistert en bra norsk serie noen gang.

Skrevet
Nei' date= overhodet ikke. Så en episode en gang i begynnelsen, og det må være en av de dårligste seriene jeg noen gang har sett. En lidelse rett og slett. Tror ikke det har eksistert en bra norsk serie noen gang.

Høh? Har du glømt Mot i Brøstet og Karl og co eller? :klø:

Gjest Melk
Skrevet

Jeg hadde ikke sett en episode i mange år. Så måtte jeg flytte alene en stund, og TV2 og NRK var de eneste kanalene. Og reprisen falt sammen med middagstid, der jeg satt alene....

Og nå ser vi deg hver dag gitt. Men vi tar det ikke opp eller har krise om vi går glipp av episoder.

Gjest Violetta
Skrevet
Nei' date= overhodet ikke. Så en episode en gang i begynnelsen, og det må være en av de dårligste seriene jeg noen gang har sett. En lidelse rett og slett. Tror ikke det har eksistert en bra norsk serie noen gang.

:ler: Du da ikke dømme en serie som har gått så lenge og sendt over tusen episoder etter å ha sett èn episode for ti år siden (den er vel eldre enn ti år)! Det er bare for dumt!

Skrevet

Vel, jeg orker ikke se jevnlige episoder for å finne ut om den er verdt å se på (forøvrig har jeg sett snutter både her og der, men altså kun én hel episode, så jeg mener jeg har grunnlag nok til å si at den er elendig). Om den, mot formodning, skulle være genial så er det da ikke verdens undergang om jeg går glipp av den. 30 minutter mindre TV hver dag tror jeg mange kunne ha godt av.

Gjest gjest1
Skrevet

Cæsar er vel ikke akkuratt superbra men det er med den som de fleste andre såpeserier; Har men først begynt å se så er det ikke så vanskelig å bli hekta.

Jeg ser av og til og stemte på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...