AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Har lyst til å prøve, men vet ikke om jeg tør. Er ikke så flink til sånt, men tenker kanskje dette er lavnivå vannsport. Hvor vanskelig er det på rolig vann? Anonymkode: 0d79f...bcf
Gjest Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Spørs jo helt hvor god balanse du har. Jeg var på yoga på SUP brett, vil si jeg har helt grei balanse. Var ikke veldig vanskelig, veldig gøy hvertfall, men vi bevegede oss ikke så mye stående
Veslefrikk Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lyst til å prøve, men vet ikke om jeg tør. Er ikke så flink til sånt, men tenker kanskje dette er lavnivå vannsport. Hvor vanskelig er det på rolig vann? Anonymkode: 0d79f...bcf Nei, det er ikke vanskelig. Jeg fikk brett og nybegynnerkurs i bursdagsgave for fem år siden og har brukt det veldig mye. Men hadde nok klart meg fint uten kurs også. Du kan finne mye på YouTube.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 Jeg har ikke veldig god balanse, men ser jo at folk sitter på disse brettene også. Jeg får se om jeg leier et og prøver. Anonymkode: 0d79f...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå