AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Fungerer vanlige bankkort i USA i butikkene? Mastercard? Og hva med mobilen? Fungerer 4G? Anonymkode: bcc81...eda
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #2 Skrevet 11. juli 2019 Hvor i USA er det snakk om? På Manhattan fungerer både Visa, Master og 4G uten problemer. I en småby "in the middle of nowhere" kan utfordringene være større. Anonymkode: ea887...afd
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #3 Skrevet 11. juli 2019 Reiste på både øst- og vestkyst (NY, LA & Las Vegas) Brukte visa og MasterCard uten problem 😊 Hadde iallefall god & grei dekning overalt med mitt OneCall- ab. Anonymkode: f3e65...17d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #4 Skrevet 11. juli 2019 Vært i California, brukte Visa ungdomskort da jeg var der. Gikk helt fint Anonymkode: cf238...671
DrueSmoothie Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 Svaret er JA på alt Bare husk å fjerne evt regionsperre på kortene dine om du har det! Og av sikkerhet anbefales å bruke kredittkort, f eks MasterCard i utlandet, slik at man slipper at evt egen bankkonto blir tappet om man skulle være å uheldig å få kortet skimmet etc. Dog er nok faren for dette større Asia enn i USA. God tur! 😄
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #6 Skrevet 12. juli 2019 Du kan risikere at chip-delen av kortene ikke virker. Så sjekk at kortet ditt har magnetstripe, og at den magnetstripen faktisk funker. Anonymkode: ccddf...5f2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #7 Skrevet 12. juli 2019 Jeg hadde problemer med Visa-kortet mitt noen steder i LA, så jeg hadde tatt med et MasterCard i tilfelle. Det hadde jeg aldri problemer med. Aldri opplevd problemer med dekningen. Anonymkode: 0f86f...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå