AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Noen? Jeg er overvektig. Jeg er gravid og jeg hater livet litt akkurat nå. Jeg orker ikke se meg selv i speilet og det er enda et par måneder igjen. Jeg har en aktiv jobb men spiser for mye drit mellom måltider/ og evt om natten da jeg våkner mye. Beveger meg mindre utenom jobb pga bekken og vekta har økt mye de siste ukene noen som klarte å komme ned i vekt og å endre livsstilen etter overvekt og graviditet? Trenger litt håp akkurat nå... Anonymkode: d504d...e11
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #2 Skrevet 11. juli 2019 Jeg gjorde det 😀 var ikke noe problem å gå ned etterpå. Masse trilleturer og amming løste det 😀 var også mye jeg ikke kunne spise fordi babyen reagerte på det så det ble mye gulrotsuppe og potetmos 😀 hadde alltid suppe i kjøleskapet. Får du lov til å svømme så er det skånsom trening når man har bekken smerter. Skjønner du gleder deg til å få tilbake kroppen din, men ikke stress. Trenger du å spise sjokolade etter en våkenatt så gjør det 😀 Anonymkode: c6326...b42 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå