AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 For 2-3 år siden satt jeg alene på gresset og hørte på et band som heter Sixx.i.m. koste meg med musikken og slappet helt av. Vi er en gjeng som drar på den festivalen hvert år og vi må heldigvis ikke gå sammen i en klynge hele tiden, bra med tanke på at alle de andre drikker alkohol mens jeg ikke gjør det lengere, vel, lang historie litt kortere så satt jeg der alene og hadde gjort det store deler av festivalen, da kommer det ei dame bort til meg, nydelig naturlig pen med et nydelig smil, hun gir meg en lapp og sier på svensk ( som er et nydelig språk om en dame snakker det 😉 ) " Du behøver ikke være ensom, det er milioner som ser etter akkurat deg i verden men da må du se opp. møte blikket og smile.. Ikke les denne lappen før du kommer hjem og festivalen er slutt"... Kom hjem og dagen etter hjemkomsten åpnet jeg lappen, på den sto det 3 ord. life is beautiful Som og var navnet på sangen bandet spillte akuratt da. Ikke så spesiellt men tenker på det nå og da og tenker at det var en fin opplevelse. Anonymkode: 39bcb...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå